Ta oferta pracy jest nieaktualna od 54 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klientów

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 02.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A. i Budimex S.A. w 2012 roku. Działania spółki obejmują usługi Facility Management, efektywność energetyczną, usługi środowiskowe i utrzymanie infrastruktury. Czerpiąc z międzynarodowego doświadczenia zdobytego przede wszystkim w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, spółka jest pionierem w zakresie kompleksowych usług zgodnie z ideą Smart City i gwarantuje swoim klientom widoczną poprawę jakości usług oraz znaczącą oszczędność kosztów. Obecnie zespół FBSerwis liczy ponad 1300 pracowników, a częścią Grupy FBSerwis są również cztery Spółki zależne świadczące usługi, przetwarzania i unieszkodliwiania odpadów, będąc jednymi z najnowocześniejszych tego typu zakładów w Polsce.

    Obecnie dla jednej z naszych spółek – FBSerwis Wrocław sp. z o. o.  poszukujemy kandydatek
    i kandydatów, którzy dołączą do naszego zespołu na stanowisko:    

    Specjalista ds. obsługi klienta

    Miejsce pracy: Wrocław

     

    Za co cenią nas Pracownicy?

    • Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski
    • Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy
    • Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej
    • Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim
    • Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy
    • Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy 

    Czym się będziesz zajmować?

    • Prowadzenie kompleksowej obsługi klientów firmy
    • Reagowanie na zgłoszenia wszelkich nieprawidłowości w wykonywanej usłudze
    • Udzielanie Klientom informacji telefonicznych oraz mailowych
    • Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów
    • Prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z obsługą klienta
    • Przygotowywanie raportów w Excelu dla zamawiającego oraz na potrzeby wewnętrzne  

    Wymagania, jakie postawimy potencjalnym kandydatom i kandydatkom:

    • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze klientów (warunek konieczny)
    • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, przede wszystkim komunikacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym
    • Umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i różnymi oczekiwaniami
    • Doskonała organizacja pracy własnej, zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu
    • Dobra znajomość programu Excel


    Brzmi interesująco ?

    Nie zwlekaj i wypełnij formularz aplikacyjny dołączając swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji klikając w przycisk aplikowania.