Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów

Pepsico Logistyka Sp z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

O PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.
 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Rejestrację i koordynację realizacji zamówień Kluczowych Klientów zgodnie z wymogami klientów;
  • Utrzymywanie bieżącej komunikacji z klientami odnośnie dostępności poszczególnych produktów, awizacji oraz innych zapytań klientów;
  • Współpracę z innymi działami Planowania Łańcucha Dostaw PepsiCo celem realizacji zamówień na założonym poziomie serwisu;
  • Współpracę z KAM w obszarze listingu, delistingu, promocji oraz realizacji zamówień Kluczowych Klientów;
  • Zapewnienie dostaw produktów do grupy klientów kanału OT oraz HoReCa z magazynów regionalnych i centralnych zgodnie z polityką dystrybucyjną.

Nasze oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane z obszaru związanego z logistyką) mile widziane;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi aplikacji MS Office (głównie Excel, Power Point ) – warunek konieczny;
  • Doświadczenie we współpracy z klientami/konsumentami – mile widziane;
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
  • Postawa pro-kliencka;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne;
  • Samodzielność
  • Dokładność i skrupulatność

Co możemy Ci zaproponować?

  • Pracę w zgranym, wspierającym zespole z możliwością dalszego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • Umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy