Ta oferta pracy jest nieaktualna. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. obsługi należności handlowych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2015-02-10

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=3774118"
    Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

    Aktualnie do Działu Należności w Adecco Poland poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. obsługi należności handlowych
    Nr ref.: SDNH/EF/02

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    • Przygotowywanie raportów/zestawień należności w oparciu o system księgowy oraz wyciągi bankowe, wyjaśnianie nieścisłości w płatnościach
    • Stały kontakt z Klientami
    • Dystrybucja faktur sprzedaży (udział w procesie fakturowania) oraz duplikatów
    • Zarządzanie bazą danych nabywców (zakładanie nowych profili i administrowanie zmianami, archiwizacja dokumentów)
    • Windykacja przed sądowa (monitowanie; wysyłka wezwań do zapłaty; współpraca z biurami terenowymi, firmami windykacyjnymi, kancelarią prawną w zakresie egzekwowania należności)
    • Raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne
    • Stała współpraca z Działem Księgowości i Kontrolingu

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość)
    • Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Znajomość Ustawy o VAT, Ustawy o Udostępnianiu Informacji Gospodarczej, KC w zakresie egzekwowania postanowień umownych
    • Znajomość procesu fakturowania (w tym przepisy dot. e-faktury)
    • Znajomość zagadnień z procesu windykacji polubownej
    • Znajomość pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość Excela)
    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Znajomość Systemu TETA 2000 (Logistyka), znajomość Microsoft Dynamics NAV (mile widziane)
    • Umiejętność pracy z transakcjami przychodzącymi
    • Dobra organizacja czasu pracy
    • Samodzielność, skrupulatność
    • Umiejętność szybkiej adaptacji do zmian, otwartość

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
    • Umowę o pracę
    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia (pakiet socjalny)
    • Pracę w zespole przyjaznych i otwartych osób
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres email: [email protected] Zastrzegamy możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

    Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na www.adecco.pl
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=3774118" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=3774118 data-apply="popup"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm./praca/EmailApplyChoosePopup?oid=3774118" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=3774118 data-apply="popup"
    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=3774118"