Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi pacjenta

ACS AUDIKA Sp. z o.o. (ACS Słuchmed)

  • Nowy Tomyśl

    Nowy Tomyśl, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowa telefoniczna obsługa Pacjentów zakresie: zapraszania na przesiewowe badania słuchu do naszego gabinetu, pracy z bazą naszych pacjentów, tzw. "ciepła baza", potwierdzania wizyt

  • prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu

  • bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale oraz oddziałach wyjazdowych

  • obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt

  • doradzanie Pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych

  • dbanie o wygląd oddziału

Nasze wymagania

  • doświadczenie w telefonicznej i/lub bezpośredniej obsłudze Klienta (min 1 rok)

  • bardzo dobra organizacja pracy

  • umiejętność słuchania oraz empatia

  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów

  • umiejętność współpracy

  • sprawna obsługa komputera

  • prawo jazdy kat. B

  • dyspozycyjność do wyjazdu na 5 dniowe szkolenie wdrożeniowe w Centrum Szkoleniowym Audika w Warszawie

To oferujemy

  • umowa o pracę od poniedziałku do piątku

  • jasna ścieżka kariery

  • wsparcie i przyjazna współpraca

  • komfortowe warunki pracy

  • promowanie inicjatyw pracowników

  • zaufanie i szacunek, niezależnie od stanowiska czy stażu pracy

  • wsparcie na start i stałe poszerzanie kompetencji w naszym Centrum Szkoleniowym

  • pakiet medyczny

  • karta sportowa

  • ubezpieczenie grupowe

  • praca blisko Ciebie

  • dofinansowanie do szkieł korekcyjnych

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne