Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. obsługi pacjenta - Recepcja Rejestracja Medyczna

ARTIMEDICA Holistyczne Centrum Ortodoncji i ImplantologiiO firmie

  • Wyszyńskiego 144c
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat, Część etatu
  • Specjalista

ARTIMEDICA Holistyczne Centrum Ortodoncji i Implantologii

Wyszyńskiego 144c

Wrocław

ARTIMEDICA Holistyczne Centrum Implantologii Ortodoncji i Protetyki – to od wielu lat symbol gwarancji Zdrowia, Piękna i Funkcjonalności zgryzowej.

W związku z rozwojem Kliniki poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi pacjenta - Recepcja Rejestracja Medyczna

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Profesjonalna obsługa pacjentów – bieżący kontakt z pacjentami krajowym i zagranicznymi,
  • Rozliczenia z pacjentami, dostawcami i współpracującymi z Kliniką instytucjami,
  • Zarządzanie programem jakości obsługi pacjenta,
  • Prowadzenie działań PR – kształtowania wizerunku Kliniki wśród Pacjentów i współpracowników – sieci www, mediach społecznościowych itp.
  • współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi, prywatnymi firmami ubezpieczeniowymi, Narodowym Funduszem Zdrowia, Izbą Lekarską, organizacjami stomatologicznymi,
  • wykonywanie bieżących czynności administracyjnych Kliniki i spółek powiązanych,
  • wdrażanie i koordynacja licznych projektów marketingowych i akcji profilaktycznych,
  • koordynowanie gospodarki magazynowej Kliniki,
  • inne odpowiedzialne i nieszablonowe zadania;

Kandydat na dane stanowisko powinien:

  • posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • POSIADAĆ STATUS STUDENTA / UCZNIA
  • posiadać wysoki zmysł estetyczny,
  • być komunikatywnym o miłym usposobieniu, chętnym do pracy z ludźmi,
  • posiadać łatwość rozmawiania i nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  • charakteryzować się bardzo dobrą organizacją pracy  – być zdolnym do szybkiej realizacji wielu powierzonych mu zadań jednocześnie.
  • znać język angielski na poziomie bardzo dobrym,
  • znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem,
  • biegle poruszać się w środowisku Windows, Office i w sieci www,
  • - znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem,
  • cechować się „Lekkim piórem” – umiejętnością pisania tekstów, artykułów, notatek itp.

Profesjonalna obsługa Pacjentów na recepcji jest według naz jednym z najważniejszych - kluczowych elementów działalności Kliniki Medycznej.

Jeśli jesteś osobą pozytywną, uśmiechniętą, interesujesz się medycyną niekonwencjonalną, cenisz pracę zespołową a konflikty są Tobie obce - Zapraszamy serdecznie do dołączenia do naszego Zespołu :-)

Zapewniamy atrakcyjne warunki zatrudnienia w Klinice o najwyższym standardzie, pracę w profesjonalnym zespole, w przyjaznej atmosferze sprzyjającej rozwojowi i realizacji zawodowej.

 

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV oraz Listu Motywacyjnego z dopiskiem Specjalista ds. obsługi pacjenta najlepiej bezpośrednio na adres kliniki.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy