Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. obsługi pacjenta - Recepcja Rejestracja Medyczna
ARTIMEDICA Holistyczne Centrum Ortodoncji i ImplantologiiO firmie
- Wyszyńskiego 144cWrocław, dolnośląskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę, Umowa zlecenie
- Pełny etat, Część etatu
- Specjalista
ARTIMEDICA Holistyczne Centrum Ortodoncji i Implantologii
Wyszyńskiego 144c
Wrocław
ARTIMEDICA Holistyczne Centrum Implantologii Ortodoncji i Protetyki – to od wielu lat symbol gwarancji Zdrowia, Piękna i Funkcjonalności zgryzowej.
W związku z rozwojem Kliniki poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Profesjonalna obsługa pacjentów – bieżący kontakt z pacjentami krajowym i zagranicznymi,
- Rozliczenia z pacjentami, dostawcami i współpracującymi z Kliniką instytucjami,
- Zarządzanie programem jakości obsługi pacjenta,
- Prowadzenie działań PR – kształtowania wizerunku Kliniki wśród Pacjentów i współpracowników – sieci www, mediach społecznościowych itp.
- współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi, prywatnymi firmami ubezpieczeniowymi, Narodowym Funduszem Zdrowia, Izbą Lekarską, organizacjami stomatologicznymi,
- wykonywanie bieżących czynności administracyjnych Kliniki i spółek powiązanych,
- wdrażanie i koordynacja licznych projektów marketingowych i akcji profilaktycznych,
- koordynowanie gospodarki magazynowej Kliniki,
- inne odpowiedzialne i nieszablonowe zadania;
Kandydat na dane stanowisko powinien:
- posiadać doświadczenie na podobnym stanowisku,
- POSIADAĆ STATUS STUDENTA / UCZNIA
- posiadać wysoki zmysł estetyczny,
- być komunikatywnym o miłym usposobieniu, chętnym do pracy z ludźmi,
- posiadać łatwość rozmawiania i nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- charakteryzować się bardzo dobrą organizacją pracy – być zdolnym do szybkiej realizacji wielu powierzonych mu zadań jednocześnie.
- znać język angielski na poziomie bardzo dobrym,
- znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem,
- biegle poruszać się w środowisku Windows, Office i w sieci www,
- - znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem,
- cechować się „Lekkim piórem” – umiejętnością pisania tekstów, artykułów, notatek itp.
Profesjonalna obsługa Pacjentów na recepcji jest według naz jednym z najważniejszych - kluczowych elementów działalności Kliniki Medycznej.
Jeśli jesteś osobą pozytywną, uśmiechniętą, interesujesz się medycyną niekonwencjonalną, cenisz pracę zespołową a konflikty są Tobie obce - Zapraszamy serdecznie do dołączenia do naszego Zespołu :-)
Zapewniamy atrakcyjne warunki zatrudnienia w Klinice o najwyższym standardzie, pracę w profesjonalnym zespole, w przyjaznej atmosferze sprzyjającej rozwojowi i realizacji zawodowej.
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie CV oraz Listu Motywacyjnego z dopiskiem Specjalista ds. obsługi pacjenta najlepiej bezpośrednio na adres kliniki.
Ogłoszenie archiwalne