AXA

Specjalista ds. obsługi PPK

AXAO firmie

AXA

Chłodna 51

Warszawa

top
Specjalista ds. obsługi PPK
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania

  • wspieranie Klientów PPK (firm) w prawidłowym wdrożeniu oraz obsłudze PPK,
  • bieżąca współpraca oraz kompleksowe wsparcie merytoryczne i informacyjne Klientów PPK,
  • tworzenie, aktualizacja oraz opiniowanie procedur związanych z obsługą PPK,
  • współpraca z zespołami sprzedaży zaangażowanymi w PPK,
  • współpraca z Agentem Transferowym oraz innymi zespołami w firmie w celu zapewnieniu najlepszej obsługi Klientów.

Oczekiwania

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność tworzenia dokumentów operacyjnych,
  • 2 letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub wsparcia sprzedaży,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • dobra znajomość języka angielskiego,

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie zawodowe w branży funduszy inwestycyjnych lub finansowej,
  • podstawowa znajomość Ustawy o pracowniczych planach kapitałowych, a także Ustawy o funduszach inwestycyjnych i zarządzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie o mocnej pozycji na rynku, będącej najbardziej rozpoznawalną marką ubezpieczeniową na świecie;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Bogaty pakiet socjalny i benefity dostosowane do Twoich potrzeb – sam wybierasz z Kafeterii, m.in. karta MultiSport, bilety do kina, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenia, dofinansowanie do posiłków itp.;
  • Zniżki na produkty AXA (ubezpieczenia samochodowe, turystyczne, mieszkaniowe, NNW);
  • Realizację projektów i celów w środowisku biznesowym nastawionym na innowacyjność i zwinność.

Dołącz do naszego zespołu i rozpocznij pracę w biurze głównym AXA
przy ul. Chłodnej 51 w Warszawie.

AXA to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, zaangażowani, pełni pasji, profesjonaliści, którzy pozytywnie nastawieni stawiają czoło wyzwaniom. To oni tworzą wartości firmy - PO PIERWSZE KLIENT, PRAWOŚĆ, ODWAGA, ONE AXA - za które cenią nas nasi Klienci.

Specjalista ds. obsługi PPK

Zadania

  • wspieranie Klientów PPK (firm) w prawidłowym wdrożeniu oraz obsłudze PPK,
  • bieżąca współpraca oraz kompleksowe wsparcie merytoryczne i informacyjne Klientów PPK,
  • tworzenie, aktualizacja oraz opiniowanie procedur związanych z obsługą PPK,
  • współpraca z zespołami sprzedaży zaangażowanymi w PPK,
  • współpraca z Agentem Transferowym oraz innymi zespołami w firmie w celu zapewnieniu najlepszej obsługi Klientów.

Oczekiwania

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność tworzenia dokumentów operacyjnych,
  • 2 letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub wsparcia sprzedaży,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • dobra znajomość języka angielskiego,

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie zawodowe w branży funduszy inwestycyjnych lub finansowej,
  • podstawowa znajomość Ustawy o pracowniczych planach kapitałowych, a także Ustawy o funduszach inwestycyjnych i zarządzaniu alternatywnymi funduszami inwestycyjnymi.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie o mocnej pozycji na rynku, będącej najbardziej rozpoznawalną marką ubezpieczeniową na świecie;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Bogaty pakiet socjalny i benefity dostosowane do Twoich potrzeb – sam wybierasz z Kafeterii, m.in. karta MultiSport, bilety do kina, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenia, dofinansowanie do posiłków itp.;
  • Zniżki na produkty AXA (ubezpieczenia samochodowe, turystyczne, mieszkaniowe, NNW);
  • Realizację projektów i celów w środowisku biznesowym nastawionym na innowacyjność i zwinność.

Dołącz do naszego zespołu i rozpocznij pracę w biurze głównym AXA
przy ul. Chłodnej 51 w Warszawie.

AXA to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, zaangażowani, pełni pasji, profesjonaliści, którzy pozytywnie nastawieni stawiają czoło wyzwaniom. To oni tworzą wartości firmy - PO PIERWSZE KLIENT, PRAWOŚĆ, ODWAGA, ONE AXA - za które cenią nas nasi Klienci.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy