Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Procesów Bankowości Transakcyjnej

ING Bank Śląski S.A.O firmie

  • Warszawa, Polska
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

ING Bank Śląski S.A.

Warszawa

Warszawa

W ING Banku Śląskim liczą się ludzie. Naszym Klientom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas! #polecam

Specjalista ds. Obsługi Procesów Bankowości Transakcyjnej

Numer ref.: AS_0023563

Osoba na tym stanowisku:

  • Weryfikuje dokumentację bankową dot. produktów związanych z bankowością transakcyjną (poddaje merytorycznej analizie pod kątem poprawności wypełnienia, koordynuje obieg dokumentacji pomiędzy różnymi jednostkami w banku i klientem zewnętrznym),
  • Obsługuje realizację płatności klientów strategicznych i korporacyjnych oraz wprowadza i weryfikuje wszelkie dane zawarte w umowach z klientem korporacyjnym bądź strategicznym z obszaru bankowości transakcyjnej,
  • Zarządza elektronicznym obiegiem dokumentacji, identyfikuje i raportuje o wystąpieniu błędów,
  • Sporządza i dystrybuuje rutynowe raporty i zbiorcze zestawienia dotyczące obsługiwanych procesów,
  • Na bieżąco odpowiada na zapytania klientów zewnętrznych i wewnętrznych dotyczące operacyjnej obsługi produktów bankowości transakcyjnej, oferując profesjonalną obsługę oraz elastyczne podejście,
  • Dokonuje analiz i przekazuje informacje klientom zewnętrznym i wewnętrznym dotyczących realizowanych dla nich procesów, w celu zapewnienia przejrzystości i spójności procesów oraz wysokiej jakości obsługi,
  • Przygotowuje dokumentację na potrzeby audytorów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Przygotowuje niezbędne dokumenty dla klientów korporacyjnych i strategicznych w ramach obsługi produktów im oferowanych,
  • Inicjuje kontakt (telefon, e-mail, aplikacje workflow) z klientami strategicznymi w sprawach związanych z bankowością transakcyjną,
  • Na bazie analizy głosu klienta zgłasza potrzebę wewnętrznych zmian różnym jednostkom, np. zmiany w produkcie lub kanale – jednostkom zarządzającym produktami / kanałami; zmiany dotyczące parametryzacji usług lub procesów operacyjnych – jednostkom operacyjnym. Przyczynia się tym samym do podniesienia satysfakcji klientów z usług banku,
  • Prowadzi samodzielnie działania dosprzedaży produktów bankowych.

Nasze oczekiwania:

  • znajomość przepisów i regulacji rynkowych w zakresie bankowości transakcyjnej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej „intermediate",
  • wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ekonomiczne,
  • sprawna praca z danymi: analiza, wnioskowanie i podejmowanie decyzji,
  • obsługa komputera w zakresie aplikacji używanych na stanowisku oraz innych wymaganych na stanowisku urządzeń,
  • zdolność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność kreowania usprawnień w procesach,
  • umiejętność dobrej współpracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, sprawnej priorytetyzacji,
  • nastawienie na ciągły rozwój osobisty
  • gotowość do pracy na zastępstwo

Oferujemy Ci:

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia i programy rozwojowe
  • Dostęp do nowych technologii
  • Premię uzależnioną od wyników
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pracowniczy program emerytalny
  • Pakiet sportowy
  • Kafeteryjny system benefitów 
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy