Ta oferta pracy jest nieaktualna od 230 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Procesów Sprzedażowych

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 2017-10-03

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top

    KRUK to zespół z pasją, dlatego szukamy ludzi zaangażowanych, dla których praca to przede wszystkim przyjemność i satysfakcja. Tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym pracownicy mają możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach oraz ambitnych projektach (również międzynarodowych), dzięki czemu Grupa KRUK nieustannie się rozwija.


    W związku z ciągłym rozwojem Grupy Kapitałowej KRUK poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

    Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Procesów Sprzedażowych
    Miejsce pracy: Wrocław
    Nr ref.: MSOPS/10/17

    OPIS STANOWISKA:
    • Wsparcie administracji biznesowej systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentacji (EOD) - obsługa wewnętrznej aplikacji dedykowanej dla umów, aneksów i pełnomocnictw (po szkoleniu stanowiskowym)
    • Obsługa i monitorowanie raportów wspierających płynny przebieg procesów realizowanych w aplikacji EOD (Excel)
    • Obsługa dokumentacji w ramach zakresu obowiązków, jej archiwizacja, ewidencja i raportowanie w oparciu o dedykowane narzędzia pracy (aplikacja EOD, CRM, Excel)
    • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz spółkami zagranicznymi w celu prawidłowego realizowania zadań oraz wymiany wiedzy i doświadczeń - głównie kontakt mailowy i telefoniczny (również w j. angielskim)
    • Wsparcie w Obszarze w zakresie organizacji szkoleń, udział w projektach
    • Czynności administracyjne wspierające pracę Departamentu i Obszaru
    OCZEKUJEMY:
    • Wykształcenia wyższego (sugerowane: administracyjne, ekonomia lub humanistyczne) lub studenci ostatnich lat
    • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (B2, C1)
    • Bardzo dobrej znajomości pakietu MC Office (Excel, Word)
    • Dyspozycyjności do pracy 5 dni w tygodniu w pełnym wymiarze czasu
    • Samodzielności i odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych obowiązków
    • Bardzo dobrej organizacji pracy, skrupulatności, sumienności, dokładności
    • Umiejętności znajdywania optymalnych rozwiązań
    • Komunikatywności, zaangażowania i pozytywnego nastawienia
    OFERUJEMY:
    • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji lidera na rynku wierzytelności
    • Wyzwania i satysfakcję z wykonywanej pracy
    • Różnorodny pakiet szkoleń wewnętrznych
    • Przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
    • Umowę o pracę na czas określony (na zastępstwo)
    • Ruchomy czas pracy
    aplikuj
     
    Informujemy, że administratorem danych jest KRUK S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Wołowskiej 8. Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w/w przepisami prawa jest dobrowolne i następuje na podstawie dobrowolnej zgody.