Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

Nest Bank S.A.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Dołącz do nas!

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

Zakres obowiązków: 

  • terminowe i zgodne z przepisami rozpatrywanie reklamacji Klienta,
  • korespondencyjna obsługa Klientów zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami,
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku w celu należytego wykonywania powierzonych obowiązków,
  • ewidencjonowanie wykonywanych zadań,
  • dbanie o najwyższą jakość wykonywanych obowiązków.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego mile widziana bankowość, finanse, prawo,
  • minimum 1 rok w bankowości w dziale reklamacji lub obsłudze Klienta,
  • nastawienia na osiąganie wyznaczonych celów,
  • dużej samodzielności, ale też umiejętności pracy w zespole,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • odpowiedzialności i zaangażowania,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.

Oferujemy: 

  • system premiowy uzależniony od osiągniętych wyników,
  • pracę w zespole ambitnych i wysoko zmotywowanych ludzi w stabilnej instytucji finansowej,
  • przyjazną atmosferę,
  • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),
  • pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie),
  • możliwość pracy w biurze lub praca zdalna,
  • możliwość korzystania i udziału w inicjatywach wewnętrznych, konkursach i wielu innowacyjnych projektach.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy