Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów

PRA Group Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie jakości i terminowości w zakresie obsługi korespondencji indywidualnej z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami,

  • Weryfikacja kwestii podnoszonych przez klientów, udzielanie odpowiedzi na bieżące zapytania (odpowiedzi listowne ,e-mail, systemowe),

  • Przygotowanie indywidualnej korespondencji do klientów ( w tym umów ugód i umorzeń, pism potwierdzających zamknięcie sprawy itp.),

  • Procesowanie reklamacji (weryfikacja dokumentów, wyjaśnianie kwestii z wierzycielem pierwotnym, konsultacja z innymi działami firmy, udzielenie kompleksowej odpowiedzi),

  • Koordynacja udzielania odpowiedzi do Prokuratury, Policji, UOKiK, UODO oraz innych pism urzędowych.

Nasze wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie pracy w procesie zarządzania wierzytelnościami,

  • Znajomość procesów obsługi reklamacji pisemnych oraz emaliowych,

  • Szerokie spojrzenie na proces oraz umiejętność patrzenia na sprawy oczami klienta,

  • Bardzo dobra składnia, ortografia i interpunkcja w języku polskim,

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (dodatkowy atut),

  • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu,

  • Umiejętność analitycznego myślenia,

  • Systematyczność, odpowiedzialność, zaangażowanie.

To oferujemy

  • Umowa o pracę,

  • Możliwość pracy w systemie pracy hybrydowej,

  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,

  • Możliwość udziału w licznych inicjatywach pracowniczych (spotkania integracyjne, owocowe wtorki, firmowe dni tematyczne, akcje charytatywne),

  • System kaferteryjny (m.in. dofinansowanie karty Multisport)

  • Możliwość nauki języka angielskiego

  • Prywatna opieka medyczna

  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,

  • Dodatkowe 2 dni czasu wolnego na działania charytatywne,

  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPK.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowe dni wolne