Ta oferta pracy jest nieaktualna od 392 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Skarg i Odwołań

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2016-12-28

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Grupa Generali to jeden z trzech największych ubezpieczycieli w Europie. Zatrudniamy ponad 1400 Pracowników w całej Polsce, obsługujemy ponad 2 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników, dbamy o ich rozwój, stawiamy na różnorodność. Wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.

Specjalista ds. Obsługi Skarg i Odwołań
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Rozpatrywanie skarg i odwołań od decyzji dotyczących szkód/roszczeń
  • Bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie zgłoszeń oraz likwidacji szkód/roszczeń, a także reklamacji
  • Przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję organów nadzoru (RzF, KNF)
  • Przygotowywanie materiałów do szkoleń merytorycznych
Oczekujemy:
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, prawo)
  • Dobrej znajomości przepisów prawa i orzecznictwa sądowego dotyczących likwidacji szkód
  • Nastawienia na jak najwyższy poziom obsługi Klienta
  • Dokładności i wnikliwości
  • Dobrej organizacji czasu pracy
  • Terminowości w realizacji powierzonych zadań
  • Umiejętności szybkiego uczenia się
  • Umiejętności pracy pod presją czasu
Oferujemy: 
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwości rozwoju merytorycznej wiedzy oraz zdobycia praktycznego doświadczenia w obszarze likwidacji szkód

Prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku "Aplikuj teraz" pod ogłoszeniem.

aplikuj

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:

 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883 z póżn. zm. )