Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego i realizacji wysyłek

Vena UniformyO firmie

Vena Uniformy

Królewiecka 149 BC

Wrocław

Vena Uniformy od ponad 10 lat kształtuje sektor odzieży profesjonalnej dla branży medycznej i kosmetycznej. Kreujemy trendy innowacyjne rozwiązania, bo zależy nam na rozwijaniu rynku, którego jesteśmy częścią. Zawsze istotna dla nas była aktywność prokobieca i edukacyjna w myśl hasła feel strong & pretty, act professional, stąd angażujemy się w akcje charytatywne, działalność fundacji i wspieranie inicjatyw.
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego i realizacji wysyłek
Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

 

Zadania związane z obsługą sklepu internetowego

  • obsługa sklepu internetowego: bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych: weryfikacja zamówień, przygotowanie dokumentów sprzedaży
  • profesjonalna obsługa klienta – telefoniczna, mailowa, doradztwo w zakresie oferowanego produktu
  • kontrola etapów realizacji zamówienia oraz płatności
  • kompletowanie zamówień na potrzeby sklepu internetowego oraz przygotowywanie do wysyłki
  • obsługa procesów: zwrotów, wymian i reklamacji

Zadania związane z realizacją wysyłek

  • kompletowanie zamówień
  • pakowanie skompletowanych zamówień
  • przygotowanie zamówień do wysyłki
  • współpraca z firmami kurierskimi
  • monitorowanie dostaw

Zadania związane z gospodarką magazynową

  • odpowiedzialność za przyjmowanie, magazynowanie i dystrybucję towarów
  • prowadzenie dokumentacji magazynowej
  • odpowiedzialność za poprawną lokalizację towarów w magazynie
  • kontrola zgodności stanów rzeczywistych ze stanami systemowymi
  • monitorowanie zapasów
  • współpraca z działem sprzedaży

Wymagania:

  • min 1 roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • mile widziana znajomość oprogramowania PrestaShop, Subiekt, Freshdesk
  • systematyczność, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność i proaktywność

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
  • szkolenia i warsztaty podnoszące Twoje kompetencje
  • realny wpływ na rozwój firmy
  • przyjazną i twórczą atmosferę
  • możliwość zaangażowania się w różne formy wolontariatu
  • możliwość udziału w wydarzeniach sportowych i kulturalnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
Vena Uniformy od ponad 10 lat kształtuje sektor odzieży profesjonalnej dla branży medycznej i kosmetycznej. Kreujemy trendy innowacyjne rozwiązania, bo zależy nam na rozwijaniu rynku, którego jesteśmy częścią. Zawsze istotna dla nas była aktywność prokobieca i edukacyjna w myśl hasła feel strong & pretty, act professional, stąd angażujemy się w akcje charytatywne, działalność fundacji i wspieranie inicjatyw.
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego i realizacji wysyłek

Opis stanowiska:

 

Zadania związane z obsługą sklepu internetowego

  • obsługa sklepu internetowego: bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych: weryfikacja zamówień, przygotowanie dokumentów sprzedaży
  • profesjonalna obsługa klienta – telefoniczna, mailowa, doradztwo w zakresie oferowanego produktu
  • kontrola etapów realizacji zamówienia oraz płatności
  • kompletowanie zamówień na potrzeby sklepu internetowego oraz przygotowywanie do wysyłki
  • obsługa procesów: zwrotów, wymian i reklamacji

Zadania związane z realizacją wysyłek

  • kompletowanie zamówień
  • pakowanie skompletowanych zamówień
  • przygotowanie zamówień do wysyłki
  • współpraca z firmami kurierskimi
  • monitorowanie dostaw

Zadania związane z gospodarką magazynową

  • odpowiedzialność za przyjmowanie, magazynowanie i dystrybucję towarów
  • prowadzenie dokumentacji magazynowej
  • odpowiedzialność za poprawną lokalizację towarów w magazynie
  • kontrola zgodności stanów rzeczywistych ze stanami systemowymi
  • monitorowanie zapasów
  • współpraca z działem sprzedaży

Wymagania:

  • min 1 roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • mile widziana znajomość oprogramowania PrestaShop, Subiekt, Freshdesk
  • systematyczność, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność i proaktywność

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
  • szkolenia i warsztaty podnoszące Twoje kompetencje
  • realny wpływ na rozwój firmy
  • przyjazną i twórczą atmosferę
  • możliwość zaangażowania się w różne formy wolontariatu
  • możliwość udziału w wydarzeniach sportowych i kulturalnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy