Prosimy o zawarcie następującej klauzuli przy składaniu aplikacji:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z póź. zm), prowadzonych przez ZOJO. The Gorgeousness Company sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie."

Jednocześnie informujemy, że Administratorem Danych jest ZOJO, The Gorgeousness Company sp. z o. o z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Złota 59, 00-120 Warszawa, REGON: 365250487, dane są zbierane na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji, bez  wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z póź. zm.), przysługuje Panu/Pani  prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za złożenie aplikacji.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
ZOJO. THE GORGEOUSNESS COMPANY sp. z o.o.

Specjalista ds Obsługi Sklepu Internetowego

ZOJO. THE GORGEOUSNESS COMPANY sp. z o.o.O firmie

4 000‐4 200 zł / mies. (zal. od umowy)
  • Aleja Rzeczypospolitej 10
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 4 dni
    do: 15 lip 2020
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

ZOJO. THE GORGEOUSNESS COMPANY sp. z o.o.

Aleja Rzeczypospolitej 10

Warszawa

ZOJO. THE GORGEOUSNESS COMPANY sp. z o.o.

ZOJO Beauty Elixirs (zojoelixirs.com) jest szybko rozwijającą się, ambitną młodą marką, zafascynowaną zdrowym stylem życia i naturalnym pięknem. Tworzymy wspaniałe rzeczy m.in. ekologiczne suplementy diety, eleganckie akcesoria lifestyle’owe oraz, pod marką Moonholi (moonholi.com) maty i akcesoria jogowe i fitness. Szukamy fajnych ludzi do naszego zespołu - pozytywnych, uśmiechniętych, odpowiedzialnych i zaangażowanych osób na stanowisko Specjalisty ds Obsługi Sklepu Internetowego.

Specjalista ds Obsługi Sklepu Internetowego

Miejsce pracy: Warszawa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Obsługa klienta:

  • Doradzanie klientom w zakresie wyboru odpowiednich produktów
  • Obsługa sklepów ecommerce,  pakowanie i wysyłka zamówień
  • Odpowiadanie na zapytania klientów i rozwiązywanie ich potencjalnych problemów
  • Obsługa zwrotów, reklamacji, wymian, zapytań mailowych i telefonicznych klientów
  • Wystawianie faktur, paragonów i zarządzanie stanem magazynowym w programie magazynowym
  • Monitoring i uzupełnianie stanów magazynowych i raportowanie ewentualnego zapotrzebowania przełożonym
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami i influencerami

Organizacja biura:

  • Monitoring stanu i uzupełnianie produktów i materiałów do ich pakowania i wysyłki (kartony, naklejki, słoiki, ulotki, torebki, inne materiały)
  • Monitoring stanu i uzupełnianie materiałów biurowych (papier firmowy, tonery, artykuły kuchenne etc)
  • Ogólna opieka nad biurem, kontakty z ochroną, firmą sprzątającą, telekomunikacyjną etc

Pomoc przy eventach firmowych i promocji marek:

  • Udział w targach i pomoc w ich przygotowaniu
  • Kontakty z siecią influencerów, wysyłki dla influencerów

WYMAGANIA:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Umiejętność zarządzania czasem i radzenie sobie z wielozadaniowością;
  • Bardzo dobre umiejętności/zdolności komunikacyjne;
  • Uczciwość, odpowiedzialność, dokładność i sumienność;
  • Duża doza samodzielności;
  • Dobra znajomość Excela i podstawowych biurowych programów komputerowych;
  • Wcześniejsze doświadczenie w pracy z programami magazynowymi, do fakturowania czy w opiece nad sklepem internetowym będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

  • Początkowe szkolenie w miejscu pracy;
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
  • Międzynarodowe środowisko pracy i możliwość pracy w języku angielskim;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Możliwość rozwoju kariery zawodowej w miarę rozwoju firmy.


ZOJO Beauty Elixirs (zojoelixirs.com) jest szybko rozwijającą się, ambitną młodą marką, zafascynowaną zdrowym stylem życia i naturalnym pięknem. Tworzymy wspaniałe rzeczy m.in. ekologiczne suplementy diety, eleganckie akcesoria lifestyle’owe oraz, pod marką Moonholi (moonholi.com) maty i akcesoria jogowe i fitness. Szukamy fajnych ludzi do naszego zespołu - pozytywnych, uśmiechniętych, odpowiedzialnych i zaangażowanych osób na stanowisko Specjalisty ds Obsługi Sklepu Internetowego.

Specjalista ds Obsługi Sklepu Internetowego

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Obsługa klienta:

  • Doradzanie klientom w zakresie wyboru odpowiednich produktów
  • Obsługa sklepów ecommerce,  pakowanie i wysyłka zamówień
  • Odpowiadanie na zapytania klientów i rozwiązywanie ich potencjalnych problemów
  • Obsługa zwrotów, reklamacji, wymian, zapytań mailowych i telefonicznych klientów
  • Wystawianie faktur, paragonów i zarządzanie stanem magazynowym w programie magazynowym
  • Monitoring i uzupełnianie stanów magazynowych i raportowanie ewentualnego zapotrzebowania przełożonym
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami i influencerami

Organizacja biura:

  • Monitoring stanu i uzupełnianie produktów i materiałów do ich pakowania i wysyłki (kartony, naklejki, słoiki, ulotki, torebki, inne materiały)
  • Monitoring stanu i uzupełnianie materiałów biurowych (papier firmowy, tonery, artykuły kuchenne etc)
  • Ogólna opieka nad biurem, kontakty z ochroną, firmą sprzątającą, telekomunikacyjną etc

Pomoc przy eventach firmowych i promocji marek:

  • Udział w targach i pomoc w ich przygotowaniu
  • Kontakty z siecią influencerów, wysyłki dla influencerów

WYMAGANIA:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Umiejętność zarządzania czasem i radzenie sobie z wielozadaniowością;
  • Bardzo dobre umiejętności/zdolności komunikacyjne;
  • Uczciwość, odpowiedzialność, dokładność i sumienność;
  • Duża doza samodzielności;
  • Dobra znajomość Excela i podstawowych biurowych programów komputerowych;
  • Wcześniejsze doświadczenie w pracy z programami magazynowymi, do fakturowania czy w opiece nad sklepem internetowym będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY:

  • Początkowe szkolenie w miejscu pracy;
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
  • Międzynarodowe środowisko pracy i możliwość pracy w języku angielskim;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Możliwość rozwoju kariery zawodowej w miarę rozwoju firmy.

Ogłoszenie archiwalne