Ta oferta pracy jest nieaktualna od 195 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-02-12

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5858394"

    SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO
    WARSZAWA

    nr ref: Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5858394"

    Co będzie należało do głównych zadań na tym stanowisku?

    • monitorowanie stanu zapasów produktów angielskich i niemieckich oraz składanie zamówień według bieżących potrzeb,
    • organizowanie i realizacja kompleksowej obsługi zleceń składanych przez klientów sklepu internetowego Macmillan we współpracy z asystentami Działu Dystrybucji,
    • obsługa zleceń na wysyłkę towarów poza granice kraju,
    • współpraca z kierownikiem działu w charakterze koordynatora projektu,
    • współpraca z magazynem zewnętrznym.
    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5858394"

    Czego oczekujemy?

    • minimum 1,5-rocznego doświadczenia w budowaniu i prowadzeniu sklepu internetowego
    • pomysłowości w planowanym i bieżącym rozwoju funkcjonalności sklepu internetowego i dopasowywaniu ich do potrzeb klienta,
    • doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
    • dobrej znajomości języka angielskiego,
    • bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
    • umiejętności efektywnej współpracy w zespole,
    • dbania o dobry wizerunek firmy,
    • umiejętności pracy pod presją czasu,
    • terminowości.

    Jakie dodatkowe atuty są dla nas cenne?

    • doświadczenie w obsłudze systemów ERP typu SAP czy Enova,
    • udokumentowane przykłady wprowadzenia nowatorskich rozwiązań poprawiających efektywność działania prowadzonego sklepu internetowego
    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5858394"

    Co oferujemy?

    • pracę w międzynarodowym, renomowanym wydawnictwie,
    • stałe zatrudnienie w jednozmianowym systemie pracy,
    • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • bardzo dobrą atmosferę pracy.
    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5858394"

    O nas

    Nasz zespół to grupa zgranych, oddanych swojej pracy ludzi, którzy wspólnie pracują na sukces.

    Macmillan Polska Sp. z o.o to jeden z liderów rynku podręczników do nauki języka angielskiego. Opracowujemy podręczniki dla szkół w Polsce oraz w innych krajach z obszaru Europy Centralnej i Wschodniej. Naszym celem jest umożliwianie nowoczesnej, skutecznej i jednocześnie angażującej edukacji. Jesteśmy częścią międzynarodowej firmy posiadającej w swoim portfolio szereg uznanych i rozpoznawalnych marek wydawniczych.
    Dowiedz się więcej o nas »

    Jak aplikować

    Jeśli chcesz do nas dołączyć, prosimy przesłać CV wraz z listem motywacyjnym na adres:
    wpisując w temacie wiadomości „Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego”.
     
    Ogłoszenie jest ważne do dnia 12.03.2018

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.


    Prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli:

    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5858394" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5858394 data-apply="popup"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).