Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi sprzedaży internetowej

Nostra TRADEO firmie

3 500‐4 000 zł brutto / mies.
  • Rzeszów, podkarpackie

  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

NOSTRA TRADE Sp. z o.o. Sp. K. jest dynamicznie rozwijającą się firmą handlową z branży FMCG.

Specjalizujemy się w imporcie i dystrybucji kawy poprzez różne kanały sprzedaży. Zaopatrujemy rynek krajowy oraz rynki zagraniczne.

W związku z rozwojem działu e-commerce poszukujemy obecnie kandydata / kandydatkę na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi sprzedaży internetowej

Twoje zadania:

  • kompleksowa obsługa zamówień z platformy Allegro
  • wystawianie nowych ofert sprzedaży
  • zarządzanie treściami ofert (edytowanie, aktualizacja, wprowadzanie zdjęć)
  • fotografowanie produktów i obróbka graficzna zdjęć
  • przygotowywanie listów przewozowych i dokumentów handlowych do zamówień (Sello / Subiekt)
  • telefoniczna i mailowa obsługa Klientów (doradztwo, informacja, rozwiązywanie problemów)
  • obsługa zwrotów i reklamacji,
  • pomoc w bieżących pracach w zależności od zapotrzebowania (np. przygotowanie zamówień do wysyłki)
  • kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy i budowanie pozytywnych relacji z Klientami

Wymagamy:

  • doświadczenia w branży e-commerce (głównie Allegro, inne platformy będą dodatkowym atutem)
  • znajomości obsługi dowolnego programu graficznego (preferowane środowisko Adobe i Corel) oraz przygotowywania fotografii produktowej
  • wysokiej kultury osobistej oraz poprawnego posługiwania się polszczyzną i redagowania krótkich tekstów związanych z opisem ofert
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • dobrej organizacji pracy, samodzielności i inicjatywy w działaniu
  • entuzjazmu do podejmowania nowych zadań i wyzwań
  • brak doświadczenia na analogicznym stanowisku może być wypełniony odpowiednim temperamentem, bezpośredniością i głodem sukcesu

Dodatkowo mile widziane atuty:

  • znajomość programu Sello i Subiekt GT
  • znajomość języków obcych
  • znajomość serwisu eBay
  • znajomość branży FMCG
  • zainteresowania związane e-commerce

Oferujemy:

  • stacjonarną pracę w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznej i ambitnej organizacji w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • wdrożenie, wsparcie i lojalność
  • możliwość zawodowego i indywidualnego rozwoju w strukturach firmy
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy