Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi sprzedaży krajowej

Aluplast Sp. z o.o.

Aluplast Sp. z o.o.

Gołężycka 25A

Nowe Miasto

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów

  • doradztwo i nadzór nad procesem realizacji zamówienia

  • przygotowywanie dokumentów sprzedażowych

  • konsultacje i obsługa zapytań ze strony klientów (zamówienia, dostawy, reklamacje)

  • realizacja procedur związanych z procesem obsługi klientów

Nasze wymagania

  • min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (B2B)

  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub techniczne)

  • łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność prowadzenia rozmów/negocjacji z klientem

  • znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel

  • znajomość ERP (mile widziana znajomość programu XL-COMARCH)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • pikniki rodzinne

Aluplast Sp. z o.o.

Aluplast to największy w Polsce producent systemów okiennych z PVC. Każdego dnia wytwarzamy tysiące metrów profili, z których powstaną okna montowane w domach na całym świecie.

W naszych zespołach łączymy ludzi różnego wieku, wykształcenia, narodowości, płci, bo wierzymy w ich potencjał. Ponad 30% naszych Pracowników jest z nami dłużej niż 10 lat.

Przewiń do profilu firmy