Robert Bosch Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży

Robert Bosch Sp. z o.o.O firmie

Robert Bosch Sp. z o.o.

Jutrzenki 105

Warszawa

top
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Czy  chcesz,  aby  Twoje  pomysły kształtowały technologie, które zmieniają standardy życia? Zarówno w obszarze rozwiązań mobilnych, dóbr  konsumpcyjnych, technologii przemysłowej, jak  i dostarczania energii oraz  technicznego wyposażenia budynków - z nami  będziesz mieć  wpływ na poprawę jakości życia  na całym  świecie. Witaj w Bosch. 
 
Zarówno w obszarze Internetu Rzeczy (IoT), zautomatyzowanego prowadzenia samochodów, aplikacji Smart Home, dzięki innowacyjnym pomysłom stale wyznaczamy nowe standardy, tak by stworzyć zintegrowaną przyszłość. Jest to możliwe dzięki ponad 410,000 zaangażowanym pracownikom na całym świecie, pionierom, którzy każdego dnia dokonują przełomów technicznych. Zastanawiasz się nad stworzeniem czegoś wartego zapamiętania?

Twój udział w tworzeniu innowacji: 

  • Ciągłe monitorowanie stanu płatności klientów logistycznych
  • Kontakt z klientem ws. wyjaśnienia powodu nieuregulowania płatności, uzgadnianie kompensat należności
  • Kontakt z zespołami sprzedażowymi w celu wyjaśnienia rozbieżności cenowych i potwierdzenia aktualnych cen na produkty
  • Przygotowywanie raportów o stanie zaległości
  • Weryfikacja cen w systemie z cenami oferowanym klientom
  • Wystawianie dokumentów księgowych (m.in. faktury dla klientów, noty kredytowe)

Co Cię wyróżnia:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w obsłudze sprzedaży, windykacji lub finansach
  • Znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie min. B2
  • Mile widziana znajomość j.niemieckiego

Nasze benefity:

  • Uczenie się od ekspertów - będziesz współpracować z doświadczonym zespołem.
  • Praca w dynamicznym środowisku dla innowacyjnej firmy o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku.
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, MultiSport, kursy językowe).
opis
Czy  chcesz,  aby  Twoje  pomysły kształtowały technologie, które zmieniają standardy życia? Zarówno w obszarze rozwiązań mobilnych, dóbr  konsumpcyjnych, technologii przemysłowej, jak  i dostarczania energii oraz  technicznego wyposażenia budynków - z nami  będziesz mieć  wpływ na poprawę jakości życia  na całym  świecie. Witaj w Bosch. 
 
Zarówno w obszarze Internetu Rzeczy (IoT), zautomatyzowanego prowadzenia samochodów, aplikacji Smart Home, dzięki innowacyjnym pomysłom stale wyznaczamy nowe standardy, tak by stworzyć zintegrowaną przyszłość. Jest to możliwe dzięki ponad 410,000 zaangażowanym pracownikom na całym świecie, pionierom, którzy każdego dnia dokonują przełomów technicznych. Zastanawiasz się nad stworzeniem czegoś wartego zapamiętania?
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży

Twój udział w tworzeniu innowacji: 

  • Ciągłe monitorowanie stanu płatności klientów logistycznych
  • Kontakt z klientem ws. wyjaśnienia powodu nieuregulowania płatności, uzgadnianie kompensat należności
  • Kontakt z zespołami sprzedażowymi w celu wyjaśnienia rozbieżności cenowych i potwierdzenia aktualnych cen na produkty
  • Przygotowywanie raportów o stanie zaległości
  • Weryfikacja cen w systemie z cenami oferowanym klientom
  • Wystawianie dokumentów księgowych (m.in. faktury dla klientów, noty kredytowe)

Co Cię wyróżnia:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w obsłudze sprzedaży, windykacji lub finansach
  • Znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie min. B2
  • Mile widziana znajomość j.niemieckiego

Nasze benefity:

  • Uczenie się od ekspertów - będziesz współpracować z doświadczonym zespołem.
  • Praca w dynamicznym środowisku dla innowacyjnej firmy o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku.
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, MultiSport, kursy językowe).

Ogłoszenie archiwalne