Generali

Specjalista ds. Obsługi Świadczeń Życiowych

Generali O firmie

Generali

Tadeusza Szeligowskiego 6b

Lublin

Specjalista ds. Obsługi Świadczeń Życiowych

Miejsce pracy: Lublin

Twoje zadania

  • Prowadzenie procesu likwidacji roszczenia w ramach ubezpieczeń na życie
  • Ustalanie odpowiedzialności firmy i wysokości świadczenia
  • Prowadzenie działań zmierzających do wyeliminowania nienależnych wypłat świadczeń wynikających z oszustw ubezpieczeniowych
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie likwidacji roszczeń
  • Wnioskowanie o kierowanie spraw do opinii prawnych oraz opinii podmiotów zewnętrznych
  • Udzielanie informacji Klientom w sprawach dotyczących likwidacji zgłoszonych roszczeń
  • Przygotowywanie decyzji o wypłacie świadczenia / odmowie wypłaty świadczenia i powiadamianie poszkodowanych o podjętych decyzjach

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie w obszarze likwidacji szkód, mile widziane doświadczenie w ramach likwidacji szkód ubezpieczeń na życie
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych
  • Umiejętność organizacji czasu pracy oraz terminowość w realizacji powierzonych zadań
  • Umiejętność budowania relacji oraz wysoki poziom komunikacji
  • Dokładność i wnikliwość
  • Umiejętność szybkiego przyswajania nowych informacji oraz chęć do nauki i rozwoju

Twoje korzyści

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty Generali)
  • Program „Bądź w Formie z Generali” – karty sportowe
  • Lekcje języka angielskiego bezpłatne i na miejscu
  • Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach

Specjalista ds. Obsługi Świadczeń Życiowych

Twoje zadania

  • Prowadzenie procesu likwidacji roszczenia w ramach ubezpieczeń na życie
  • Ustalanie odpowiedzialności firmy i wysokości świadczenia
  • Prowadzenie działań zmierzających do wyeliminowania nienależnych wypłat świadczeń wynikających z oszustw ubezpieczeniowych
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie likwidacji roszczeń
  • Wnioskowanie o kierowanie spraw do opinii prawnych oraz opinii podmiotów zewnętrznych
  • Udzielanie informacji Klientom w sprawach dotyczących likwidacji zgłoszonych roszczeń
  • Przygotowywanie decyzji o wypłacie świadczenia / odmowie wypłaty świadczenia i powiadamianie poszkodowanych o podjętych decyzjach

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie w obszarze likwidacji szkód, mile widziane doświadczenie w ramach likwidacji szkód ubezpieczeń na życie
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych
  • Umiejętność organizacji czasu pracy oraz terminowość w realizacji powierzonych zadań
  • Umiejętność budowania relacji oraz wysoki poziom komunikacji
  • Dokładność i wnikliwość
  • Umiejętność szybkiego przyswajania nowych informacji oraz chęć do nauki i rozwoju

Twoje korzyści

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty Generali)
  • Program „Bądź w Formie z Generali” – karty sportowe
  • Lekcje języka angielskiego bezpłatne i na miejscu
  • Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach

Ogłoszenie archiwalne