Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Szkód i Roszczeń

Signal IdunaO firmie

Signal Iduna

Przyokopowa 31

Warszawa

Polskie spółki SIGNAL IDUNA należą do niemieckiej Grupy SIGNAL IDUNA, która jest jedną
z największych firm ubezpieczeniowych na rynku niemieckim i od ponad 100 lat dba o bezpieczeństwo milionów osób w Niemczech, Polsce, Rumunii, Szwajcarii oraz na Węgrzech.

Specjalista ds. Obsługi Szkód i Roszczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SIP/01/10/2020

JEŚLI:

  • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w pełnej likwidacji szkód osobowych z ubezpieczeń NNW,
  • praktyczna znajomość regulacji prawnych w zakresie likwidacji szkód,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: medycyna, ubezpieczenia),
  • dobra znajomość MS Office,
  • umiejętność identyfikacji wyłudzeń odszkodowania,
  • pro aktywność w proponowaniu usprawnień, rozwiązań i optymalizacji procesów,
  • terminowość i wysoka jakość wykonywanych zadań, dokładności i dbałości o szczegóły,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • zdolności analityczne, umiejętność pracy z danym,
  • bardzo dobra organizacja własnej pracy.
  • Dodatkowo mile widziane: znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym, doświadczenie pracy projektowej w obszarze usprawniania procesów likwidacji szkód, doświadczenie w obsłudze procesów likwidacji roszczeń z ubezpieczeń na życie/ obsługi szkód OC, wykształcenie medyczne,

to właśnie CIEBIE szukamy !

TWOJE ZADANIA:

  • prowadzenie w pełnym zakresie procesu likwidacji szkód w ramach zawartych umów ubezpieczenia NNW,
  • ustalanie zasadności roszczeń i zakresu odpowiedzialności: gromadzenie i analiza informacji o szkodzie,
  • terminowość wydawanych decyzji i pism wychodzących do klientów,
  • opiniowanie dokumentacji medycznej/ współpraca z lekarzem orzecznikiem oraz zew. podmiotami, kierowanie do opinii medycznych (naocznych i zaocznych),
  • zastosowanie wewnętrznych regulacji, uwarunkowań prawnych i orzecznictwa sądowego z zakresu ubezpieczeń i odszkodowań w przedstawianych opiniach i podejmowanych decyzjach,
  • współdziałanie z organami policji, prokuratury, placówkami medycznymi itp. w zakresie niezbędnym dla potrzeb obsługi szkód,
  • formułowanie decyzji w sprawie szkody  wraz ze szczegółowym ich uzasadnieniem,
  • akceptacja wypłat świadczeń zgodnie z wew. procedurami,
  • rozpatrywanie reklamacji, przygotowywanie odpowiedzi merytorycznych,
  • wnioskowanie dotyczące usprawnień w zakresie obsługi szkodowej,
  • podejmowanie decyzji w zakresie kompetencji z uwzględnieniem ekonomicznych aspektów dotyczących kosztów bezpośredniej obsługi szkód.

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy zapewniające rozwój zawodowy,
  • ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie grupowe na życie,
  • pracę w siedzibie Spółki w centrum Warszawy przy stacji  linii metra M2.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów CV
wraz z numerem referencyjnym poprzez przycisk „Aplikuj”.

Jeżeli wyraża Pan/Pani zgodę na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez SIGNAL IDUNA Polska TU SA I SIGNAL IDUNA Życie Polska TU SA, prosimy o zamieszczenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej na potrzeby udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez ADO.



Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy