Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

AS INBANK S.A.-ODDZIAŁ W POLSCE

Specjalista ds. Obsługi Windykacji i Skarg

AS INBANK S.A.-ODDZIAŁ W POLSCEO firmie

  • Lęborska 3B
    Gdańsk, pomorskie
  • Ważna jeszcze 2 miesiące
    do: 30 sie 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

AS INBANK S.A.-ODDZIAŁ W POLSCE

Lęborska 3B

Gdańsk

AS INBANK S.A.-ODDZIAŁ W POLSCE

Firma INBANK zajmująca się kredytami konsumenckimi na Polskim rynku, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Windykacji i Skarg.

Firma wywodzi się z Estonii i posiada kilka oddziałów w krajach Europejskich, natomiast w Polsce działamy od 2017 roku, dynamicznie zwiększając skale prowadzonej działalności.

Specjalista ds. Obsługi Windykacji i Skarg

Miejsce pracy: Gdańsk

Za co będziesz odpowiedzialny:

  • monitorowanie i zarządzanie portfelem wierzytelności wobec osób fizycznych,
  • udział w opracowywaniu strategii postępowania w zakresie prowadzonych procesów windykacyjnych,
  • udział w negocjacjach z dłużnikami, zapewnianie efektywnej windykacji wierzytelności,
  • weryfikowanie i obsługiwanie wniosków Klientów banku o restrukturyzację zadłużenia,
  • rozpatrywanie skarg i reklamacji Klientów, utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi oraz terminowego procesowania reklamacji,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości, sporządzanie pism procesowych;

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów, preferowane kierunki: administracja, prawo, bankowość lub pokrewne,
  • doświadczenia w pracy w obszarze usług finansowych – preferowany obszar windykacji należności i/lub obsługi skarg i reklamacji,
  • znajomości przepisów prawa, w szczególności z zakresu dochodzenia roszczeń oraz obsługi reklamacji i skarg (m.in. prawo bankowe, kodeks cywilny, kodeks postępowania cywilnego, ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym),
  • dobrej znajomości obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • samodzielności, dokładności, umiejętności analitycznego myślenia, komunikatywności;

Co możemy Ci zaoferować:

  • umowę o pracę na pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w dynamicznym zespole oraz przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.


Firma INBANK zajmująca się kredytami konsumenckimi na Polskim rynku, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Windykacji i Skarg.

Firma wywodzi się z Estonii i posiada kilka oddziałów w krajach Europejskich, natomiast w Polsce działamy od 2017 roku, dynamicznie zwiększając skale prowadzonej działalności.

Specjalista ds. Obsługi Windykacji i Skarg

Za co będziesz odpowiedzialny:

  • monitorowanie i zarządzanie portfelem wierzytelności wobec osób fizycznych,
  • udział w opracowywaniu strategii postępowania w zakresie prowadzonych procesów windykacyjnych,
  • udział w negocjacjach z dłużnikami, zapewnianie efektywnej windykacji wierzytelności,
  • weryfikowanie i obsługiwanie wniosków Klientów banku o restrukturyzację zadłużenia,
  • rozpatrywanie skarg i reklamacji Klientów, utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi oraz terminowego procesowania reklamacji,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości, sporządzanie pism procesowych;

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów, preferowane kierunki: administracja, prawo, bankowość lub pokrewne,
  • doświadczenia w pracy w obszarze usług finansowych – preferowany obszar windykacji należności i/lub obsługi skarg i reklamacji,
  • znajomości przepisów prawa, w szczególności z zakresu dochodzenia roszczeń oraz obsługi reklamacji i skarg (m.in. prawo bankowe, kodeks cywilny, kodeks postępowania cywilnego, ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym),
  • dobrej znajomości obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • samodzielności, dokładności, umiejętności analitycznego myślenia, komunikatywności;

Co możemy Ci zaoferować:

  • umowę o pracę na pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w dynamicznym zespole oraz przyjazną atmosferę pracy

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne