Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Obsługi Windykacji i Skarg

AS INBANK S.A.-ODDZIAŁ W POLSCEO firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Specjalista

Firma INBANK zajmująca się kredytami konsumenckimi na Polskim rynku, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Windykacji i Skarg.

Firma wywodzi się z Estonii i posiada kilka oddziałów w krajach Europejskich, natomiast w Polsce działamy od 2017 roku, dynamicznie zwiększając skale prowadzonej działalności.

Specjalista ds. Obsługi Windykacji i Skarg

Za co będziesz odpowiedzialny:

  • monitorowanie i zarządzanie portfelem wierzytelności wobec osób fizycznych,
  • udział w opracowywaniu strategii postępowania w zakresie prowadzonych procesów windykacyjnych,
  • udział w negocjacjach z dłużnikami, zapewnianie efektywnej windykacji wierzytelności,
  • weryfikowanie i obsługiwanie wniosków Klientów banku o restrukturyzację zadłużenia,
  • rozpatrywanie skarg i reklamacji Klientów, utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi oraz terminowego procesowania reklamacji,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości, sporządzanie pism procesowych;

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów, preferowane kierunki: administracja, prawo, bankowość lub pokrewne,
  • doświadczenia w pracy w obszarze usług finansowych – preferowany obszar windykacji należności i/lub obsługi skarg i reklamacji,
  • znajomości przepisów prawa, w szczególności z zakresu dochodzenia roszczeń oraz obsługi reklamacji i skarg (m.in. prawo bankowe, kodeks cywilny, kodeks postępowania cywilnego, ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym),
  • dobrej znajomości obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • samodzielności, dokładności, umiejętności analitycznego myślenia, komunikatywności;

Co możemy Ci zaoferować:

  • umowę o pracę na pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w dynamicznym zespole oraz przyjazną atmosferę pracy

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy