Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. obsługi zamówień - administracji

MAXON POLSKA sp. z o.o.

4 8005 500 brutto / mies.
  • 28 Czerwca 1956 r. 404
    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

MAXON POLSKA sp. z o.o.

28 Czerwca 1956 r. 404

Poznań

maxon Polska sp. z o.o. to oddział międzynarodowej firmy z siedzibą główną w Szwajcarii.  

W maxon projektujemy i budujemy wysokiej jakości, ekstremalnie precyzyjne napędy elektryczne, które należą do najlepszych na świecie. Wykonujemy kombinacje w oparciu o szczotkowe i bezszczotkowe silniki prądu stałego, przekładnie, czujniki położenia i sterowanie, tworząc mechatroniczne układy napędowe. Niezawodne systemy napędowe firmy maxon są stosowane wszędzie tam, gdzie niezbędna jest ekstremalna precyzja i najwyższe standardy jakości, a żadne kompromisy nie są tolerowane, czy to na Ziemi, czy na Marsie.

Specjalista ds. obsługi zamówień - administracji

Zakres Twoich obowiązków:

  • Obsługa skrzynki mailowej firmy: drukowanie zamówień, odpowiadanie na zapytania klientów,
  • Przetwarzanie i rejestrowanie zamówień, przygotowywanie i wysyłanie do klientów faktur pro-forma, wstępnych potwierdzeń zamówień,
  • Zamawianie towarów u dostawców, ustalanie terminów spotkań i w razie potrzeby ich przekładanie,
  • Przygotowywanie administracyjne dostaw towarów do klientów,
  • Wysyłanie potwierdzeń spotkań do klientów, wyjaśnianie rozbieżności,
  • Organizacja bezpośrednich dostaw do klientów,
  • Obsługa zamówień ramowych (po stronie klienta i dostawcy) i ich monitorowanie,
  • Administracyjne przetwarzanie zleceń produkcyjnych i rozwiązań specjalnych,
  • Obsługa centralki telefonicznej i przekazywanie połączeń do odpowiednich pracowników firmy,
  • Rejestracja online dostaw ekspresowych,
  • Rejestracja dokumentów sprzedaży, listów przewozowych itp.,
  • Przyporządkowywanie wyciągów z konta do faktur pro-forma,
  • Kontrola przeterminowanych płatności,
  • Przygotowywanie faktur pro-forma,
  • Organizacja podróży służbowych,
  • Przygotowywanie i składanie zamówień na elementy wyposażenia biura oraz kuchni,
  • Organizacja wydarzeń firmowych.

Wymagania:

  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • komunikatywność,
  • wysoki poziom zaangażowania,
  • profesjonalny i zadbany wygląd,
  • komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe wynoszące ok. 3-5 lat na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowej firmie,
  • solidne szkolenia w zakresie Twoich obowiązków,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

Ogłoszenie archiwalne