Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi zamówień

Devire

6006 500 brutto / mies.
  • Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie

  • ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Specjalista ds. obsługi zamówień z j. niemieckim i/lub angielskim

 

Naszym Klientem jest międzynarodowy producent usług i produktów przemysłowych, finansowych oraz spożywczych, firma z ponad 100 letnim doświadczeniem, działająca w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. W związku ze stałym rozwojem poszukujemy Kandydata lub Kandydatki na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu,
  • Monitorowanie przebiegu realizacji zamówień,
  • Kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami biznesowymi (w języku niemieckim i/lub angielskim),
  • Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji,
  • Procedowanie zamówień wewnątrz organizacji – kontakt z działami współpracującymi,
  • Aktualizowanie bazy danych,
  • Przygotowywanie raportów i ich analiza.

Nasz Klient zapewnia:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Możliwość wykorzystywania języka angielskiego i niemieckiego w codziennej pracy.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (8:00-16:00)
  • Lokalizacja: Bielany Wrocławskie.
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz międzynarodowe środowisko pracy.

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego (B2) i angielskiego (B1),
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel),
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odpowiedniej priorytetyzacji zadań.

 

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Devire Sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Devire Sp. z o.o., Devire GmbH oraz Devire s.r.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz oświadczasz, że akceptujesz naszą Politykę Prywatności (www.devire.pl/polityka-prywatnosci) i Regulamin Serwisu (www.devire.pl/regulamin-serwisu/)

Ogłoszenie archiwalne