Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. obsługi zamówień (umowa na zastępstwo)
Lincoln Electric Bester Sp. z o.o.O firmie
- Jana III Sobieskiego 19A, 58-260 Bielawa, PolskaBielawa, dolnośląskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa na zastępstwo
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Lincoln Electric Bester Sp. z o.o.
Jana III Sobieskiego 19A
Bielawa
Lincoln Electric jest światowym liderem w projektowaniu i produkcji urządzeń oraz materiałów dodatkowych do spawania łukiem elektrycznym zrobotyzowanych systemów spawalniczych, plazmowych urządzeń tnących i osprzętu gazowego. Zlokalizowana w Cleveland, Ohio, firma Lincoln Electric posiada zakłady produkcyjne w 21 krajach świata oraz sieć dystrybutorów i biur sprzedaży w ponad 160 krajach. Lincoln Electric zatrudnia prawie 9000 pracowników.W Polsce znajduje się Lincoln Electric Bester Sp. z o.o w Bielawie, Harris Calorific International Sp.z o.o w Dzierżoniowie
Więcej informacji na stronach: www.lincolnelectric.pl
Obowiązki:
- Wprowadzanie nowych zamówień do systemu ERP zgodnie z dostępnymi wytycznymi i korporacyjnymi zasadami;
- Monitorowanie statusu i parametrów istniejących zamówień, w tym cen, ilości, danych materiałowych i danych klienta;
- Zapewnienie przepływu zamówień poprzez stały przegląd istniejących dokumentów i podejmowanie niezbędnych działań naprawczych / korygujących;
- Przewidywanie potencjalnych zagrożeń i przeszkód w procesie zamówień i odpowiednie reagowanie by im zapobiec we współpracy z innymi działami;
- Codzienne sprawdzanie kluczowych wskaźników niezbędnych do zapewnienia terminowej wysyłki, a w szczególności dostępności zapasów, stanu produkcji i wskaźników finansowych;
- Koordynowanie, monitorowanie i usprawnianie procesu wprowadzania zamówień i dat potwierdzenia wysyłki do klientów;
- Przygotowywanie lub pomoc w prognozowaniu sprzedaży na podstawie otwartych zamówień i bieżącej wartości sprzedaży;
- Zaangażowanie w identyfikację i wdrażanie ciągłych udoskonaleń oraz podnoszenie satysfakcji klientów.
Od kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- Doświadczenia w obsłudze klienta;
- Wysokiego poziomu umiejętności analitycznych, przetwarzania danych i rozwiązywania problemów;
- Zaawansowanej znajomości MS Office (zwłaszcza Excel – tabele przestawne);
- Proaktywnego podejścia do optymalizacji procesów analizy i planowania;
- Rozwiniętej umiejętności przewidywania konsekwencji zdarzeń i rozwiązywania problemów;
- Umiejętności budowania pozytywnych relacji we współpracy z innymi działami firmy;
- Wysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Doświadczenie w pracy z SAP będzie dodatkowym atutem;
- Wykształcenia wyższego, preferowany kierunek ekonomiczny, językowy bądź techniczny.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Atrakcyjne warunki pracy i płacy;
- Pakiet szkoleń;
- Pakiet świadczeń pozapłacowych;
- Ambitne wyzwania i możliwość rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie archiwalne