Oferta pracy

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U Nr 133 poz. 883) prowadzonego przez firmę Tradem Sp. zo.o."

Specjalista ds. Ofertowania - budownictwo - konstrukcje stalowe

Tradem Sp. zo.o. O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 22 sty 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Tradem Sp. zo.o.

Firma TRADEM Sp. zo. o. jest firmą, która działa w branży handlowo-budowlanej.

Specjalnością TRADEM jest kompleksowe prowadzenie inwestycji, od projektu po realizację prac wykończeniowych. Współpracujemy z rzetelnymi podwykonawcami prac budowlanych dbających o wysoką jakość świadczonych usług, konkurencyjną cenę i zadowolenie Klientów. Jesteśmy jednocześnie dystrybutorem najwyższej jakości materiałów budowlanych renomowanych producentów. Posiadamy szeroki asortyment stolarki okienno-drzwiowej, bram garażowych i przemysłowych.

Specjalista ds. Ofertowania - budownictwo - konstrukcje stalowe

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • realizacja założonych celów sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych klientów;
  • aktywna sprzedaż rozwiązań halowych;
  • utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z dotychczasowymi klientami;
  • uczestnictwo w przygotowywaniu ofert handlowych;
  • negocjowanie oraz monitorowanie realizacji warunków z klientami;
  • zapewnienie płynnego przepływu informacji między klientem a innymi działami firmy zaangażowanymi w proces sprzedaży;

Pozostałe obowiązki:

  • przygotowywanie ofert materiałowych, kosztorysów i kalkulacji dla projektów budowlanych (głównie hal w konstrukcji stalowej);
  • prowadzenie dokumentacji technicznej projektów oraz dokumentacji powykonawczej dla realizowanych inwestycji;
  • współpraca z zagranicznymi kontrahentami;
  • współpraca z dostawcami i producentami materiałów budowlanych i konstrukcji w zakresie oferty materiałowej, zagadnień technicznych oraz nadzoru nad realizowanymi zamówieniami;
  • bieżąca współpraca z montażystami w zakresie nadzoru realizowanych inwestycji.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne;
  • min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w sektorze budowlanym (warunek konieczny);
  • mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu ofert materiałowych, kosztorysów i kalkulacji dla projektów budowlanych;
  • zorientowanie na cel i konsekwencja działania;
  • dobre umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • znajomość programów w środowisku AutoCAD;
  • biegła znajomość pakietu MS Office;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
  • prawo jazdy kategorii B;
  • samodzielność, zaangażowanie oraz silna motywacja do pracy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • klarowny system wynagradzania z możliwością uzyskania dodatkowych premii za zakończone inwestycje;
  • możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń przy realizacji zróżnicowanych projektów budowlanych na rynku zagranicznym.


Firma TRADEM Sp. zo. o. jest firmą, która działa w branży handlowo-budowlanej.

Specjalnością TRADEM jest kompleksowe prowadzenie inwestycji, od projektu po realizację prac wykończeniowych. Współpracujemy z rzetelnymi podwykonawcami prac budowlanych dbających o wysoką jakość świadczonych usług, konkurencyjną cenę i zadowolenie Klientów. Jesteśmy jednocześnie dystrybutorem najwyższej jakości materiałów budowlanych renomowanych producentów. Posiadamy szeroki asortyment stolarki okienno-drzwiowej, bram garażowych i przemysłowych.

Specjalista ds. Ofertowania - budownictwo - konstrukcje stalowe

Opis stanowiska:

  • realizacja założonych celów sprzedażowych oraz pozyskiwanie nowych klientów;
  • aktywna sprzedaż rozwiązań halowych;
  • utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z dotychczasowymi klientami;
  • uczestnictwo w przygotowywaniu ofert handlowych;
  • negocjowanie oraz monitorowanie realizacji warunków z klientami;
  • zapewnienie płynnego przepływu informacji między klientem a innymi działami firmy zaangażowanymi w proces sprzedaży;

Pozostałe obowiązki:

  • przygotowywanie ofert materiałowych, kosztorysów i kalkulacji dla projektów budowlanych (głównie hal w konstrukcji stalowej);
  • prowadzenie dokumentacji technicznej projektów oraz dokumentacji powykonawczej dla realizowanych inwestycji;
  • współpraca z zagranicznymi kontrahentami;
  • współpraca z dostawcami i producentami materiałów budowlanych i konstrukcji w zakresie oferty materiałowej, zagadnień technicznych oraz nadzoru nad realizowanymi zamówieniami;
  • bieżąca współpraca z montażystami w zakresie nadzoru realizowanych inwestycji.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne;
  • min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w sektorze budowlanym (warunek konieczny);
  • mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu ofert materiałowych, kosztorysów i kalkulacji dla projektów budowlanych;
  • zorientowanie na cel i konsekwencja działania;
  • dobre umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • znajomość programów w środowisku AutoCAD;
  • biegła znajomość pakietu MS Office;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
  • prawo jazdy kategorii B;
  • samodzielność, zaangażowanie oraz silna motywacja do pracy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • klarowny system wynagradzania z możliwością uzyskania dodatkowych premii za zakończone inwestycje;
  • możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń przy realizacji zróżnicowanych projektów budowlanych na rynku zagranicznym.

Ogłoszenie archiwalne