Oferta pracy

Booksy International Sp. z o.o.

Specjalista ds. Operacji

Booksy International Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 03 mar 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa i sprawdzanie poprawności umów zawieranych z Klientami Booksy

  • Przygotowywanie aneksów, cesji i innych dokumentów dotyczących współpracy z Klientami Booksy

  • Obsługa programu CRM (Salesforce) - zarządzanie danymi i subskrypcjami Klientów

  • Obsługa procesu windykacyjnego, m. in. bieżące informowanie Klientów Booksy o ich zadłużeniu (rozmowy telefoniczne), odpowiadanie na pytania Klientów dotyczące płatności (telefoniczne i mailowe), miękka windykacja

  • Dbanie o jakość i obieg dokumentacji w firmie

  • Inne zadania wyznaczone ramach prac działu Operations

Nasze wymagania

  • Doświadczenie obsłudze klienta

  • Doświadczenie w obsłudze programu CRM a zwłaszcza Salesforce

  • Dokładność i zorientowanie na szczegóły

  • Umiejętność rozwiązywania problemów

  • Znajomość pakietu Office (Excel, Word)

  • Język angielski na poziomie komunikatywnym (B1/B2)

  • Elastyczność i poczucie humoru :)

To oferujemy

  • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb

  • Atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia i umiejętności

  • Pracę w zgranym zespole zawsze gotowym do pomocy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i pogłębiania wiedzy specjalistycznej

  • Stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającym się, międzynarodowym środowisku

  • Dbałość o zdrowie pracowników i możliwość pracy zdalnej

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

Booksy International Sp. z o.o.

Booksy is the leading health and beauty marketplace for finding, scheduling and managing appointments. Founded in 2014, Booksy was recently recognized by Andreessen Horowitz as the 5th fastest growing marketplace in the US! Our mission is simple, to bring peace of mind to scheduling giving time back for living life fully. We are a dynamic company experiencing tremendous growth filled with opportunities for professional development for all different skills and backgrounds - from the people who develop our product to the people who develop our services. Whatever your role is within Booksy you can see your direct impact daily!

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje