Nationale-Nederlanden

Specjalista ds. optymalizacji procesowych w dziale obsługi klienta indywidualnego

Nationale-Nederlanden O firmie

Nationale-Nederlanden

Topiel 12

Warszawa

top
Specjalista ds. optymalizacji procesowych w dziale obsługi klienta indywidualnego
Miejsce pracy: Warszawa
  • Atrakcyjną lokalizację na zielonym Powiślu (metro Centrum Nauki Kopernik)
  • Elastyczny czas pracy
  • Umowę o pracę 
  • Strefę relaksu w przyjemnej przestrzeni
  • Ask Henry - prywatny asystent
  • Strefę dla rowerzystów (parking, szatnie, prysznice)
  • Sekcje sportowe (biegowa, koszykówki)
  • Kafeterię benefitów
  • Medicover i ubezpieczenie grupowe
  • Płatny program poleceń pracowników

Do Twoich zadań należeć będzie

  • udział w optymalizacjach procesów obsługowych w zespole
  • udział w zadaniach projektowych związanych z procesami obsługiwanymi przez zespół
  • udział w tworzeniu dokumentacji projektowej związanej z wdrażaniem zmian oraz testowanie wdrażanych rozwiązań
  • realizacja procesów obsługi klientów indywidualnych (back-office)
  • obsługa zapytań Klientów i Przedstawicieli sieci sprzedaży

Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • masz co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy w obsłudze Klienta - mile widziane doświadczenie w firmie ubezpieczeniowej
  • jesteś otwarty i nastawiony na wdrażanie usprawnień
  • masz doświadczenie w pracach projektowych, w tym doświadczenie w konsultacji analiz biznesowych i w testach odbioru
  • dobrze organizujesz pracę własną, jesteś proaktywny i nastawiony na cel
  • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (mile widziane)
opisopisopis
Specjalista ds. optymalizacji procesowych w dziale obsługi klienta indywidualnego

Do Twoich zadań należeć będzie

  • udział w optymalizacjach procesów obsługowych w zespole
  • udział w zadaniach projektowych związanych z procesami obsługiwanymi przez zespół
  • udział w tworzeniu dokumentacji projektowej związanej z wdrażaniem zmian oraz testowanie wdrażanych rozwiązań
  • realizacja procesów obsługi klientów indywidualnych (back-office)
  • obsługa zapytań Klientów i Przedstawicieli sieci sprzedaży

Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • masz co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy w obsłudze Klienta - mile widziane doświadczenie w firmie ubezpieczeniowej
  • jesteś otwarty i nastawiony na wdrażanie usprawnień
  • masz doświadczenie w pracach projektowych, w tym doświadczenie w konsultacji analiz biznesowych i w testach odbioru
  • dobrze organizujesz pracę własną, jesteś proaktywny i nastawiony na cel
  • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (mile widziane)
  • Atrakcyjną lokalizację na zielonym Powiślu (metro Centrum Nauki Kopernik)
  • Elastyczny czas pracy
  • Umowę o pracę 
  • Strefę relaksu w przyjemnej przestrzeni
  • Ask Henry - prywatny asystent
  • Strefę dla rowerzystów (parking, szatnie, prysznice)
  • Sekcje sportowe (biegowa, koszykówki)
  • Kafeterię benefitów
  • Medicover i ubezpieczenie grupowe
  • Płatny program poleceń pracowników

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy