Specjalista ds. Organizacji Szkoleń

Bank Millennium S.A.

Bank Millennium S.A.

Stanisława Żaryna 2A

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowe prowadzenie projektów szkoleniowych (od fazy wyboru dostawcy aż po ich organizację i rozliczenie)

  • Koordynacja szkoleń specjalistycznych i certyfikacyjnych dla pracowników sieci własnej i franczyzowej (stacjonarne i online)

  • Obsługa administracyjna platformy szkoleniowej

  • Tworzenie komunikacji do kanałów wewnętrznych i zewnętrznych

  • Inicjowanie i wdrażanie nowych projektów, rozwiązań HR-owych

  • Rozliczanie projektów i programów szkoleniowych

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe

  • Bardzo dobra znajomość: Excel, PowerPoint

  • Dobra znajomość języka angielskiego

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne

  • Umiejętność tworzenia tekstów dla różnych grup docelowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

  • Samodzielność w prowadzeniu projektów i umiejętności organizacji pracy własnej

  • Kreatywność, pro-aktywność, zaangażowanie

Mile widziane

  • Mile widzialne doświadczenie w prowadzeniu projektów komunikacyjnych, szkoleniowych lub CSR

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Pakiet socjalny obejmujący m.in opiekę medyczną, program kafeteryjny, ubezpieczenie grupowe

  • Praca w systemie hybrydowym

  • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze HR oraz możliwość realizowania ciekawych projektów indywidualnie lub zespołowo

  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą

  • Wsparcie przełożonego oraz opiekę i pomoc doświadczonych Koleżanek na etapie wdrożenia

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

  • dostęp do platformy kafeteryjnej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!

Przewiń do profilu firmy