Oferta pracy

Specjalista ds. organizacji

Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B, umowa agencyjna
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Volkswagen Bank GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce

rondo ONZ 1

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie kompleksowego i profesjonalnego wsparcia dla całego departamentu pod kątem przygotowywania prezentacji departamentowych, sprzedażowych, potrzebnych na wyjazdy do dealerów, fabryk itp.

  • Kompleksowa organizacja i obsługa spotkań departamentowych, w szczególności wyjazdowych.

  • Wsparcie osób wyjeżdżających w ramach akcji sprzedażowych w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług będących w ofercie pracowniczej, czy innych.

  • Prowadzenie kalendarza spotkań wyjazdowych/sprzedażowych dla departamentu.

  • Wsparcie w bieżących pracach administracyjnych i organizacyjnych departamentu.

  • Przekazywanie faktur np. kosztowych do opisu przez odpowiednie osoby w module elektronicznego obiegu dokumentów (lub wsparcie dla departamentu w tym zakresie).

  • Prowadzenie wewnętrznej dokumentacji departamentowej oraz tworzenie wymaganych raportów departamentowych (w oparciu o dane od sprzedaży i produktów).

  • Opracowywanie cyklicznych zestawień, raportów departamentowych (w oparciu o dane od sprzedaży i produktów).

  • Wsparcie departamentu w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

  • Nadzór nad składaniem zamówień na produkty biurowe, administracja kosztów związanych z obsługą departamentu (we współpracy z osobą odpowiadającą całościowo za budżet departamentu).

  • W razie konieczności także telefoniczna i bezpośrednia obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych.

Nasze wymagania

  • masz min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku

  • posiadasz praktyczną znajomość j. angielskiego umożliwiającą płynną komunikację w mowie i piśmie ( B1/B2)

  • masz bardzo dobrą organizację czasu pracy

  • cechują Cię: dokładność, terminowość, samodzielność i proaktywność w rozwiązywaniu problemów

  • znana jest Tobie tematyka bankowa, w tym prezentacja wyników sprzedażowych

  • masz tzw. „lekkie pióro”

  • znasz MS Office, w szczególności MS Excel oraz MS Power Point (kluczowe)

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (z firmą zewnętrzną) lub kontrakt B2B,

  • możliwość pracy w międzynarodowej firmie, która zapewnia szerokie możliwości rozwoju oraz bazę wiedzy dot. zagadnień związanych z bankowością, ubezpieczeniami, leasingiem

  • dogodną lokalizację - Rondo ONZ

  • owocowe poniedziałki i środy