Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Performance Marketing

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 06.08.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     

    Eurocash Dystrybucja:

    to lider na rynku dystrybucji FMCG w Polsce stale rozwijający elektroniczne kanały wsparcia sprzedaży i komunikacji B2B. Ze swoimi klientami – właścicielami małych i średnich sklepów spożywczych buduje długotrwałe relacje oparte na ofercie, obsłudze i technologii.  

    Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy Kandydatów na poniższe stanowisko.  

     

     

    Specjalista ds. Performance Marketing
    Miejsce pracy: Warszawa

    Co będziesz robić na tym stanowisku?

    • Koordynować pracę agencji w obszarze performance marketingu, analityki webowej oraz marketing automation
    • Codziennie pracować z narzędziami analitycznymi oraz marketing automation, w tym: obsługiwać, inicjować niezbędne zmiany oraz koordynować wdrożenia
    • Koordynować proces tworzenia materiałów na potrzeby kampanii (maillingi, bannery, teksty itp.)
    • Przygotowywać bieżące oraz cykliczne raporty, analizy i prezentacje w ww. obszarach
    • Prowadzić komunikację onsite do obecnych klientów (bannery, push, komunikaty) – ustawiać odpowiednie parametry, wybierać grupy docelowe, planować wysyłki itd.
    • Zarządzać bazą klientów
    • Zapewniać zgodnośc prowadzonych działań z RODO

    Zgłoś się do nas, jeśli:

    • Masz minimum dwa lata doświadczenia w obszarze performance marketingu, analityki webowej oraz marketing automation
    • Bardzo dobra znasz narzędzia: Google Analytics, HotJar, Google Ads, Facebook Ads; mile widziana znajomość Firebase
    • Posiadasz praktyczną znajomość minimum jednego z narzędzi do marketing automation, na przykład SalesManago, SAP Hybris, Salesforce
    • Znasz Google Tag Managera
    • Masz doświadczenie w koordynowaniu pracy agencji digital oraz software house
    • Wykazujesz się znajomością systemów CMS
    • Bardzo dobrze znasz pakiet Microsoft Office ze szczególnym uwzględnieniem Excel
    • Twoim dodatkowym atutem będzie wiedza zdobyta w obszarze B2B i/lub w branży FMCG
    • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii typu lead generation

    Co dla Ciebie mamy?

    • Pracę z nowoczesnymi narzędziami i zaawansowaną technologią,
    • Możliwość stałego rozwoju,
    • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
    • Bogaty pakiet benefitów,
    • Niezbędne narzędzia pracy – laptop i telefon,
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umową o pracę.
    opis