Specjalista ds. Performance Marketingu

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 07.12.2018
  • Ważna jeszcze 19 dni (do 06.01.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy polskim producentem smartfonów oraz telefonów komórkowych znanych marek myPhoneHammer, a także urządzeń elektroniki użytkowej (SmartView, TechBite), sprzętu AGD i elektronarzędzi. Od 2007 roku wdrożyliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy kilka milionów urządzeń w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii.
    Nasz zespół liczy już ponad 150 osób i tworzą go ludzie realizujący swoje zadania z pasją.

    Zapraszamy Cię do świata mPTech.

     
     
    Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
    Specjalista ds. Performance Marketingu
    Miejsce pracy: Wrocław

    Twoje główne zadania to:

    • planowanie i prowadzenie kampanii internetowych, które są skuteczne i mierzalne
    • opracowywanie strategii wykorzystania płatnych i organicznych kanałów w celu pozyskania klientów
    • zarządzanie budżetami kampanii
    • budowa lejka konwersji, analiza skuteczności pozyskiwania leadów i jego optymalizacja
    • rekomendowanie rozwiązań i strategii w obszarze performance marketingu

    W zamian od nas otrzymasz:

    • interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
    • dostęp do wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
    • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
    • możliwość współpracy z dużymi globalnymi klientami
    • atmosferę pracy sprzyjającą kreatywności i otwartości na wymianę doświadczeń
    • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
    • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
    • darmowy parking dla naszych Pracowników
    • aromatyczną kawę bez ograniczeń

     

    Nasze oczekiwania:

    • minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych
    • doświadczenie w prowadzeniu kampanii sprzedażowych online
    • prowadzenie działań z obszaru outbound marketing i lead generation (www, email)
    • praktyczna znajomość SEO/SEM/PPC
    • umiejętność planowania, analizy i raportowania kampanii marketingowych
    • dobra organizacja pracy, szybkość działania
    • chęć ciągłego kształcenia się w zakresie reklamy w mediach społecznościowych i nie tylko

     

    Jeśli masz głowę pełną pomysłów i czujesz digitalowego bluesa, niestraszne Ci małe i duże wyzwania, a przede wszystkim wierzysz we własny sukces, aplikuj śmiało!

    aplikuj

    Aplikuj śmiało!

    Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

    Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym.

    Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi sposobu rekrutacji w naszej firmie oraz innymi ofertami pracy na stronie www.myphone.pl

    W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Mając na uwadze Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie szerszym, niż wynika to z art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. 2018 poz. 917).”

    Przesłanie CV bez powyższej klauzuli oznaczać będzie działanie potwierdzające wyrażenie zgody.