Specjalista ds. personalnych

Grupa PCC

  • Henryka Sienkiewicza 4, Brzeg Dolny
    Brzeg Dolny, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Grupa PCC

Henryka Sienkiewicza 4

Brzeg Dolny

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych dla spółek Grupy PCC w Brzegu Dolnym

  • Współpraca z menedżerami w obszarze realizacji procesów HR (rekrutacja, onboarding, rozwój)

  • Prowadzenie adaptacji nowych pracowników

  • Wspieranie pracowników Grupy PCC w sprawach z obszaru HR

  • Prowadzenie działań administracyjnych związanych z rekrutacją, adaptacją, umowami z instytucjami i firmami zewnętrznymi

  • Współpraca w zakresie prowadzonych działań employer brandingowych

  • Organizacja akcji promujących pracodawcę

  • Współpraca z szkołami i uczelniami

  • Wsparcie przy tworzeniu modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami i tworzenia ścieżek karier

  • Przeprowadzanie badania kompetencji AC/ DC

  • Rozwój i wdrażanie różnorodnych narzędzi rozwoju pracowników ( w tym platformy e-learningowej),

  • Prowadzenie szkoleń, warsztatów lub prezentacji dla pracowników

  • Współpraca przy innych projektach HR

Podział czasu pracy
100%

Praca w siedzibie firmy w Brzegu Dolnym

Nasze wymagania

  • 3-letnie doświadczenie w dziale personalnym lub agencji pracy

  • Doświadczenie w skutecznej realizacji procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla

  • Znajomość technik, metod i narzędzi rekrutacyjnych

  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz umiejętność budowania i podtrzymywania dobrych relacji

  • Dobra znajomość języka angielskiego

  • Znajomość zagadnień z obszaru procesów HR i prawa pracy

  • Doświadczenie w organizowaniu działań employer brandingowych takich jak eventy, targi, kampanie online itp.

  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, zarządzania priorytetami

  • Otwartość na zdobywanie wiedzy i kreatywność w tworzeniu nowych rozwiązań w zakresie HR

  • Elastyczność i gotowość na różnorodne projekty w ramach działu HR

  • Zaangażowanie, inicjatywa w działaniu oraz umiejętność pracy zespołowej

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi)

  • Dobra znajomość programów do tworzenia prezentacji i grafik

  • Czynne prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • Możliwość realizacji własnych pomysłów z zakresu HR i rozwoju kompetencji w największej spółce chemicznej na Dolnym Śląsku

  • Umowa o pracę w stabilnym i rozwojowym przedsiębiorstwie

  • Wsparcie zgranego zespołu w realizacji powierzonych zadań i wdrożenie w strukturę Grupy PCC

  • Pakiet socjalny (karty multisport, możliwość ubezpieczenia grupowego, piknik integracyjny, siłownia i boisko na terenie firmy, turnieje i konkursy sportowe)

  • Dofinansowanie studiów podyplomowych, kursów i szkoleń

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • siłownia w biurze

  • firmowa drużyna sportowa

  • preferencyjne pożyczki

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dofinansowanie wypoczynku

  • program rekomendacji pracowników

  • pikniki rodzinne

  • Pracownicze Plany Kapitałowe

Etapy rekrutacji
1

Wstępna rozmowa telefoniczna

2

Rozmowa kwalifikacyjna on-line

3

Decyzja o wyborze kandydata

Grupa PCC

Grupa PCC przypomina zbiór nieustannych reakcji chemicznych. To tutaj, dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, z drobnych atomów powstają wielkie rzeczy! Aktualnie do spółki CWB Partner poszukujemy Specjalisty ds. personalnych.

Nasi specjaliści HR współpracują z managerami i pracownikami kilkunastu spółek z Grupy PCC. Dobra komunikacja, samodzielność, organizacja pracy i współpraca w zespole pozwala naszemu HR-owemu zespołowi realizować efektywnie różnorodne projekty HR w złożonym środowisku.

Pracuj w miejscu, gdzie ważna jest umiejętność współpracy i budowania relacji!

Przewiń do profilu firmy