Specjalista ds. Personalnych i Płac

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 09.11.2018
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 09.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Allianz jest miejscem dla tych, którzy nie boją się wyzwań. Miejscem wspierającym Cię w podejmowaniu inicjatyw, w którym możesz się rozwijać, a jednocześnie aktywnie wzmacniać naszą wiodącą pozycję na globalnym rynku. Troszcząc się m.in. o 85 milionów klientów prywatnych i korporacyjnych oraz ponad 142 tys. pracowników na całym świecie, Allianz promuje kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań. Najbardziej zależy nam na tym, aby klienci uznawali nas za partnera godnego zaufania i czuli się z nami bezpiecznie.  Jeśli więc nie boisz się wyzwań, dołącz do Allianz.

    Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Departamencie HR na stanowisku:

    Specjalista ds. Personalnych i Płac
    Miejsce pracy: Warszawa

    Będziesz odpowiadał za:

    • zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi administracyjno-kadrowej pracowników
    • samodzielne naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych
    • aktywny udział przy implementacji systemów kadrowych
    • ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy
    • miesięczne i roczne rozliczanie podatków dochodowych od osób fizycznych
    • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń z ZUS-em, Urzędem Skarbowym, PEFRON-em
    • sporządzanie zaświadczeń, sprawozdań oraz raportów dotyczących spraw płacowo-kadrowych w tym spraw związanych z rentami i emeryturami; RP-7;Z3)

    Jesteś Kandydatem, którego szukamy, jeśli posiadasz:

    • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (poziom: min. B2)
    • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    • wiedzę i umiejętność sprawnej obsługi systemów kadrowo – płacowych (doświadczenie przy wdrożeniach/implementacjach systemów będzie dodatkowym atutem)
    • biegłą znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office (MS Word, MS Excel, Power Point)
    • bardzo dobrą znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zasad naliczania wynagrodzeń
    • nastawienie na wysoką jakość obsługi klienta

    W zamian zapewnimy Ci:

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony
    • rozwój zawodowy w zespole ukierunkowanym na najwyższą jakość obsługi klienta i sprzedaży, aktualne trendy, digitalizację
    • pracę pełną wyzwań, zróżnicowane projekty, współudział w tworzeniu strategii Allianz 
    • pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna, atrakcyjna lokata pracownicza
    • zniżki na produkty ubezpieczeniowe Allianz
    • bezpłatne kursy online języka angielskiego oraz niemieckiego
    • możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach działalności klubów sportowych i hobbystycznych

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.