Oferta pracy

Specjalista ds. personalnych

GOLDBECK COMFORT Sp. z o.o.O firmie

  • Jelenia Góra, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Budowanie z prefabrykowanych elementów systemowych jest podstawą naszego sukcesu. Wykazujemy się wyjątkowymi kompetencjami — od projektowania do usług na rzecz gotowej nieruchomości. Kierujemy się przy tym korzyściami dla klienta. Gwarantujemy zachowanie wymaganej jakości przy jednoczesnej ekonomiczności, szybkości i wydajności energetycznej. Dzięki ciągłym innowacjom wyprzedzamy trendy rynkowe.
 
Wspieramy potencjał naszych pracowników. Dzięki różnym stanowiskom w firmie GOLDBECK i kierunkom rozwoju możemy oferować nowe ścieżki kariery. To od Ciebie zależy, czy chcesz długo pracować na jednym stanowisku, rozwijać się zawodowo lub awansować w hierarchii.
 
W firmie GOLDBECK pracują osoby, które myślą w sposób przedsiębiorczy i chcą dokonywać wyjątkowych osiągnięć. Ich gotowość do angażowania się w sprawy przedsiębiorstwa oraz życia zgodnego z naszymi wartościami stanowi o naszej sile. Jeśli uważasz, że to szansa dla Ciebie, zapoznaj się z naszą ofertą i prześlij swoje aplikacje.
 
Już od dziś do współpracy zapraszamy osoby na stanowisko:

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH

Numer ref.: Miejsce pracy: Rakowice Małe k/Lwówka Śl.
Nr ref. HR/2020
  • prowadzenie administracji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (m.in.: ewidencja absencji, ewidencja czasu pracy, przygotowywanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych),
  • obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
  • rozliczanie umów cywilnoprawnych,
  • przygotowywanie oraz prowadzenie rekrutacji,
  • przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych,
  • sporządzanie rocznych informacji o dochodach pracowników oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11, inne niezbędne),
  • pomoc w realizacji zadań wynikających z ZFŚS.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe związane z HR,
  • bardzo dobrze znasz przepisy prawa pracy, wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych,
  • posiadasz min. roczne doświadczenie zawodowe w obszarze HR,
  • masz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji,
  • chęć zdobywania wiedzy w zakresie swoich obowiązków zawodowych jest dla Ciebie priorytetem,
  • świetnie sobie radzisz z pakietem MS Office (Word, Excel),
  • doskonale organizujesz swój czas pracy,
  • jesteś komunikatywny, kulturalny, uśmiechnięty, odpowiedzialny i zaangażowany.

NIE ZWLEKAJ! APLIKUJ!

 

Od nas otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 7000 osób
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie+ nagrody oraz świadczenia socjalne: talony na święta, paczki dla dzieci, itp.),
  • bogate doświadczenie zawodowe w dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym
  • pracę w przyjaznej atmosferze
  • wsparcie kierownika działu w codziennych zadaniach
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • pracę w stabilnych godzinach (7.00-15.00)
  • spotkania i wyjazdy integracyjne

CIESZYMY SIĘ, ŻE CIĘ POZNAMY

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy