Ta oferta pracy jest nieaktualna od 251 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Planowania Czasu Pracy

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 10.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Planowania Czasu Pracy, IKEA Retail, Targówek

    Dobrze się składa, że się spotkaliśmy.
    Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi.  Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.

     
    O Tobie
     
    Posiadasz
    • znajomość prawa pracy odnośnie planowania czasu pracy,
    • umiejętność analizy sytuacji i poszukiwania nowych rozwiązań, a także podejmowania decyzji,
    • zdolności interpersonalne w zakresie współpracy i komunikacji,
    • zapał i chęć do podejmowania nowych wyzwań,
    • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne,
    • dokładność i samodzielność,
    • umiejętność obsługi pakietu MS Office (szczególnie Excel),
    • dobrą znajomość języka angielskiego,
    • wykształcenie o kierunku ekonomicznym oraz doświadczenie w administracji personalnej będą dodatkowymi atutami,
    • zdolności liderskie i planujesz rozwijać się na ścieżce menedżerskiej.
    O stanowisku
     
    Specjalista ds. Planowania Czasu Pracy zajmuje się zebezpieczeniem punktualnego prezentowania grafików spełniających potrzeby sklepu i uwzględniających cele biznesowe.
     
    Główne zadania

    • upewnianie się, że zasady i procedury globalne są uwzględniane w procesie planowania czasu pracy i odzwierciedlane w grafikach pracowników,
    • dostarczanie użytkownikom końcowym wiedzy, wsparcia oraz szkoleń dotyczących planowania, zgodnie ze strategią zasobów ludzkich (People Strategy),
    • wspieranie Managera ds. Planowania Czasu Pracy w zadaniach administracyjnych związanych z tworzeniem i koordynowaniem grafików,
    • wkład w całościowy proces planowania czasu pracy w sklepie, od szacunków do kompletnych grafików, poprzez punktualne ogłaszanie grafików roboczych, upewnianie się, że planowane godziny uwzględniają zaplanowane nieobecności, a także uzgadnianie końcowych grafików z kierownikami działów tak, by spełniać potrzeby pracowników, klientów i biznesu,
    • regularne wspieranie kierowników działów w tworzeniu, dostosowywaniu i ulepszaniu jakościowych grafików uwzględniających szacowane godziny oraz aktualną dostępność pracowników i poziom ich umiejętności,
    • podejmowanie odpowiedzialności za monitorowanie procesu planowania czasu pracy w sklepie, od etapu szacowania (ze szczególnym uwzględnieniem wpływów komercyjnych), po zapewnianie zgodności grafików z wszelkimi zasadami prawa pracy oraz wymogami wewnętrznymi.
     Chcemy
    • abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
    • abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
    • zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
    • doceniać Twoje osiągnięcia,
    • dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj tutaj.
     
    Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Grupa IKEA jest światowym liderem w urządzaniu domu. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi.