Oferta pracy

Specjalista ds. Planowania i Kontroli Projektów

Adamed Pharma S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie Kierowników Projektów w planowaniu i kontroli projektów, w szczególności w następujących obszarach: ustalanie struktury projektów, tworzenie harmonogramów, zarządzanie ryzykiem,

  • Bieżące raportowanie statusu projektów zespołu oraz wsparcie Kierowników Projektów w przygotowywaniu comiesięcznych dashboardów dla prowadzonych projektów,

  • Zarządzanie dedykowaną bazą danych projektowych i jej ciągły rozwój zgodnie z potrzebami organizacji,

  • Przygotowywanie rekomendacji dotyczących ulepszeń i usprawnień procesu zarządzania danymi oraz bliska współpraca z zewnętrznymi dostawcami narzędzi do zarządzania projektami,

  • Przygotowywanie cotygodniowych spotkań zespołu PMO, zarządzanie kalendarzem prac PMO,

  • Zapewnienie spójnej i regularnej komunikacji wewnątrz PMO,

  • Wsparcie w przygotowywaniu i zarządzaniu budżetem PMO,

  • Tworzenie standardów, nowych metodologii, narzędzi i najlepszych praktyk w zarządzaniu projektami,

  • Opracowanie polityk, procedur, instrukcji związanych z zarządzaniem projektami w Adamedzie,

  • Budowa kultury zarządzania projektami w organizacji poprzez promocję najlepszych praktyk.

Nasze wymagania

  • Około 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami lub wsparciem pracy działu lub koordynacją obiegu dokumentów i przepływu informacji,

  • Wiedza teoretyczna w zakresie zarządzania projektami,

  • Doświadczenie w zarządzaniu bazami danych,

  • Doświadczenie w opracowywaniu polityk, procedur i instrukcji,

  • Wyższe wykształcenie: ekonomia, zarządzanie lub pokrewne kierunki,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie,

  • Znajomość języka rosyjskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,

  • Umiejętność prezentacji danych, idei, pomysłów, rozwiązań

  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office,

  • Bardzo dobra organizacja pracy.

To oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny

  • Atrakcyjny system premiowy

  • Kafeterię szkoleń

  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)

  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)

  • Zorganizowany transport do pracy lub parking

  • Eventy Integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkania świąteczne)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • spotkania integracyjne