Specjalista ds. planowania i wydatkowania środków finansowych

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 04.12.2018
  • Ważna jeszcze 3 dni (do 18.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    W związku z dynamicznym rozwojem Biura Krajowego Systemu Poboru Opłat, poszukujemy osób z doświadczeniem w obszarach: rozwoju i utrzymania systemów IT, eksploatacji i utrzymania infrastruktury drogowej i obsługi użytkownika.
     
    Oferujemy ciekawą pracę w energicznie rozwijającej się jednostce administracji rządowej.

    Adres Urzędu:

    Główny Inspektorat Transportu Drogowego

    Biuro Krajowego Systemu Poboru Opłat

    Al. Jerozolimskie 136, 02-305 Warszawa

    Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

     

    Specjalista ds. planowania i wydatkowania środków finansowych,

    Wydział Procesów Rozliczeń i Płatności,

    Biuro Krajowego Systemu Poboru Opłat.

    Miejsce wykonywania pracy:

    Warszawa

    Ogłoszenie o naborze nr 39084 z dnia 5 grudnia 2018 roku. Oferty do 18 grudnia 2018 roku

    Wymiar etatu: 1, Liczba stanowisk pracy: 1

    Zakres zadań:

    • Obsługa procesów transakcji pieniężnych w elektronicznym i manualnym systemie poboru opłat Krajowego Systemu Poboru Opłat;
    • Obsługa i optymalizacja procesów rozliczania płatności z tytułu elektronicznego systemu poboru opłat Krajowego Systemu Poboru Opłat;
    • Przygotowywanie raportów finansowych;
    • Obsługa procesów w zakresie planowania przychodów pochodzących z elektronicznego i manualnego systemu poboru opłat Krajowego Systemu Poboru Opłat;
    • Uczestniczenie w przygotowywaniu i implementacji procesów, procedur i instrukcji roboczych, w zakresie rozliczeń i płatności;
    • Uczestniczenie w komisjach przetargowych, współpraca, negocjacje z wykonawcami umów w zakresie realizowanych przetargów/zapytań ofertowych/umów;
    • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, komórkami wewnętrznymi Urzędu oraz innymi organami krajowymi i zagranicznymi w zakresie rozliczeń i płatności.

    Wymagania niezbędne:

    • Wykształcenie: wyższe;
    • Doświadczenie: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rozliczeń i płatności;
    • Znajomość zasad rozliczeń operacji finansowych;
    • Znajomość Ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
    • Znajomość Ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
    • Znajomość Ustawy o autostradach płatnych i KFD wraz z aktami wykonawczymi;
    • Znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi;
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
    • Bardzo dobra znajomość MS Excel;
    • Umiejętność myślenia analitycznego;
    • Umiejętność rozwiązywanie problemów;
    • Umiejętność współpracy w zespole;
    • Komunikatywność;
    • Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem;
    • Orientacja na klienta;
    • Umiejętność pracy pod presją czasu;
    • Posiadanie obywatelstwa polskiego;
    • Korzystanie z pełni praw publicznych;
    • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    Wymagania dodatkowe:

    • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne.

    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny;
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy;
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    • Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    • Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów/kandydatek zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek;
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.

    Termin i miejsce składania dokumentów:

    • podpisane dokumenty w formie papierowej należy złożyć do 18 grudnia 2018 roku;
    • decyduje data wpływu oferty do urzędu/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    • miejsce składania dokumentów:

    Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa

     

    Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BKSPO.110.45.2018.1422

    Warunki pracy:

    Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach, w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18 stopni Celsjusza, z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administrator danych osobowych:
    Administratorem, czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Główny Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, e-mail: [email protected],
    tel. (22) 220 48 88.
    Inspektor Ochrony Danych:
    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: [email protected] lub tradycyjnie pod adresem:
    Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa (z dopiskiem ochrona danych osobowych).
    Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:
    Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu:
    - przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
    Okres przechowywania danych osobowych:
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
    Prawo dostępu do danych osobowych:
    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania, oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
    Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
    Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
    Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych:
    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji.

    Odbiorcy danych:

    Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego. Informacja o wynikach naboru za wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu.

    Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej:
    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
    Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:
    Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowania decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.

    Inne informacje:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania . Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres [email protected]
    W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
    Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres [email protected] W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu o świadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjne.
    W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:

    • weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
    • weryfikacja wiedzy,
    • rozmowa kwalifikacyjna.

    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
    Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

    GITD zapewnia swoim pracownikom:

    • stabilną i ciekawą pracę;
    • regularnie wypłacane wynagrodzenie;
    • dodatek stażowy;
    • dodatkowe wynagrodzenie roczne;
    • nagrody – w zależności od wyników pracy;
    • możliwość rozwoju zawodowego;
    • wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
    • pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku;
    • korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie;
    • kartę MultiSport.