Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 18.02.2019
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 20.03.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    TVN to wiodący nadawca telewizyjny w Polsce, należący do amerykańskiego koncernu mediowego Discovery.

    Obecnie oferuje 14 kanałów telewizyjnych: TVN, TVN 7, TTV, HGTV Home & Garden, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN24 BiS, TVN Fabuła, Travel Channel, Food Network, ITVN, ITVN Extra, NTL Radomsko. Do portfolio TVN należą również player.pl – jedna z wiodących platform wideo na żądanie, Agencja TVN – oferująca najbardziej kompleksowe usługi w Europie Środkowej i Wschodniej oraz największe biuro sprzedaży reklam w Polsce – TVN Media. TVN łączy strategiczne partnerstwo z grupą Canal+, operatorem nc+ – wiodącej platformy cyfrowej w Polsce.
    top
    Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego
    Lokalizacja: Warszawa
    Nr ref: SPZ1401


    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNA/Y ZA:

    • planowanie, optymalizację i zakup kampanii telewizyjnych
    • wsparcie działu strategii w zakresie przygotowania kompleksowych strategii komunikacyjnych wykorzystujących media Grupy TVN
    • monitoring rynku pod kątem innowacyjnych projektów komunikacyjnych oraz trendów
    • ocenę i ewaluację kampanii reklamowych w trakcie ich realizacji
    • sporządzanie dodatkowych analiz mediowych na bieżące potrzeby kampanii lub klienta
    • kontrolę zgodności budżetów z planami i deklaracjami
    • ewaluację zakończonych kampanii, w tym tworzenie analiz post-buy
    • przygotowywanie analiz demograficznych i psychograficznych grupy docelowej w oparciu o dostępne narzędzia i dane TGI
    • sporządzanie analiz aktywności konkurencji oraz danych marketingowych


    CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY:

    • min. rocznego doświadczenia na stanowiskach w obszarze: dział planowania i/lub zakupu mediów w domach mediowych (ew. dział mediów interaktywnych)
    • doświadczenia w planowaniu komunikacji i zakupie mediów
    • znajomości i obsługi specjalistycznego oprogramowania (TGI, AdExpert, AGB/NAM, itp.)
    • znajomości rynku mediów oraz wiedzy marketingowej
    • znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym (poziom min. B2)
    • dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności XLS, PPT)
    • umiejętności logicznego i analitycznego myślenia
    • komunikatywności


    OFERUJEMY:

    • pracę w międzynarodowym środowisku, w największej prywatnej grupie medialnej w Polsce, która jest częścią amerykańskiego koncernu mediowego Discovery
    • stabilne warunki zatrudnienia na pełny etat w oparciu o umowę o pracę
    • atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do posiłków (karta Sodexo)
    • możliwość działania w doświadczonym, zgranym zespole specjalistów
    • wyjątkową kulturę organizacyjną, która ceni różnorodność i otwartość
    • przyjazną atmosferę pracy – TVN został wielokrotnie wyróżniony w konkursach na najlepszego pracodawcę w Polsce

     

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV opatrzonego klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TVN Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie Wiertnicza 166 moich danych osobowych, które zostały zamieszczone w przekazanym przeze mnie CV. Zostałem/łam poinformowany/a, że zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie, wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”