Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Planowania Materiałowego

  • Goleniów, Szczecin, zachodniopomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-06-28

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Ingram Micro Commerce & Fulfillment jest wiodącym dostawcą usług dla branży e-commerce na terenie całej Europy, w tym szytych na miarę, kompleksowych, wielokanałowych rozwiązań logistycznych i dystrybucyjnych B2C.

     

    Największy udział w portfolio klientów Ingram Micro mają branże modowa, home & living, kosmetyczna oraz elektroniczna. Firma oferuje szeroki zakres zintegrowanych, innowacyjnych rozwiązań fulfilment, wspierających procesy sprzedażowe.

     

    Aktualnie, w związku z otwarciem nowej inwestycji w Goleniowie, dla jednej z większych grup modowych w Europie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Planowania Materiałowego

    Obowiązki:

    • Monitorowanie i analiza poziomu zapasów surowców
    • Prowadzenie procesu MRP w celu zapewnienia ciągłości dostaw
    • Tworzenie i zarządzanie prognozami zapotrzebowania materiałowego
    • Przygotowywanie zestawień i raportów (stany magazynowe, rotacja materiałów, etc.)
    • Bieżący monitoring kluczowych KPI’s w obszarze logistyki
    • Współpraca z klientem w zakresie dostępności materiałów i sygnalizowanie braków materiałowych
    • Współpraca przy tworzeniu instrukcji i procedur logistycznych

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe, preferowane z obszaru logistyki lub ekonomii
    • Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (w tym programu Excel)
    • Rozumienie procesów logistycznych
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • Znajomość pojęć MOQ, Lead Time, Reorder Point, EOQ

    Oferujemy:

    • Pracę w renomowanej i prężnie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Elastyczność związana z czasem pracy
    • Pakiet benefitów socjalnych (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, bezpłatny transport)
    • Możliwość uczestnictwa w tworzeniu procedur i standardów dla nowopowstałego oddziału
    • Miłą i przyjazną atmosferę pracy wśród osób będących pasjonatami w swoich dziedzinach
    • Możliwość realizowania swoich pomysłów, dzięki szybkiemu i krótkiemu procesowi decyzyjnemu

     

    Jesteś zainteresowany?
    Złóż swoją aplikację za pomocą przycisku Aplikuj.
     
    Czekamy na Twoją aplikację!

     

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.