Specjalista ds. Planowania Strategicznego

Polska Agencja Żeglugi PowietrznejO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Planowania Strategicznego
(umowa na zastępstwo)
Dział Strategii i Stosunków Zewnętrznych
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania na stanowisku:
  1. Udział w przygotowywaniu dokumentów strategicznych PAŻP, w tym określeniu długoterminowych celów, wartości i planów strategicznych organizacji.
  2. Udział w przygotowaniu stanowiska PAŻP wobec inicjatyw, działań i strategii podejmowanych na forum krajowym i UE, także w odniesieniu do Programu SESAR.
  3. Monitorowanie stanu i zmian w otoczeniu zewnętrznym pod kątem ich wpływu na funkcjonowanie PAŻP (np. monitorowanie i analiza zmian w aktach prawnych krajowych i UE).
  4. Opracowywanie zestawień i prezentacji, w tym udział w przygotowywaniu standardów, procedur oraz narzędzi niezbędnych do wsparcia procesu zarządzania strategicznego.
  5. Udział w pracach związanych z opracowaniem planu skuteczności działania.
  6. Udział w pracach związanych z przygotowaniem planów i sprawozdań z działalności PAŻP.
  7. Udział w przygotowaniu raportu rocznego.
  8. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie działań strategicznych PAŻP, w tym uczestnictwo w grupach roboczych CANSO, EUROCONTROL, itd.

Wymagania wobec kandydatów:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, prawo, nauki społeczne, ekonomia);
  • minimum 4 lata stażu pracy;
  • doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych;
  • doświadczanie w przygotowywaniu dokumentów strategicznych;
  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów planistyczno- sprawozdawczych;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • znajomość drugiego języka obcego (język UE) w stopniu dobrym będzie dodatkowym atutem;
  • bardzo dobra znajomość MS OFFICE;
  • znajomość zagadnień z zakresu ATM i aktualnych trendów europejskich w tym obszarze;
  • znajomość przepisów krajowych i unijnych związanych z funduszami UE będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz bardzo dobra organizacja pracy;
  • samodzielność;
  • skrupulatność i dokładność.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie do dnia 18.09.2015r. aplikacji zawierającej: CV i list motywacyjny z dopiskiem AEE klikając w przycisk aplikowania.

Za wszystkie aplikacje dziękujemy.
Informujemy, iż skontaktujemy się  jedynie z wybranymi kandydatami
.

Przesłane CV i list motywacyjny powinny zawierać informację: „Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych  osobowych zawartych   w mojej ofercie pracy w zakresie niezbędnym  do realizacji procesu rekrutacji w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej,  zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz.926 , z późniejszymi  zmianami)”.

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Planowania Strategicznego
(umowa na zastępstwo)
Dział Strategii i Stosunków Zewnętrznych
Główne zadania na stanowisku:
  1. Udział w przygotowywaniu dokumentów strategicznych PAŻP, w tym określeniu długoterminowych celów, wartości i planów strategicznych organizacji.
  2. Udział w przygotowaniu stanowiska PAŻP wobec inicjatyw, działań i strategii podejmowanych na forum krajowym i UE, także w odniesieniu do Programu SESAR.
  3. Monitorowanie stanu i zmian w otoczeniu zewnętrznym pod kątem ich wpływu na funkcjonowanie PAŻP (np. monitorowanie i analiza zmian w aktach prawnych krajowych i UE).
  4. Opracowywanie zestawień i prezentacji, w tym udział w przygotowywaniu standardów, procedur oraz narzędzi niezbędnych do wsparcia procesu zarządzania strategicznego.
  5. Udział w pracach związanych z opracowaniem planu skuteczności działania.
  6. Udział w pracach związanych z przygotowaniem planów i sprawozdań z działalności PAŻP.
  7. Udział w przygotowaniu raportu rocznego.
  8. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie działań strategicznych PAŻP, w tym uczestnictwo w grupach roboczych CANSO, EUROCONTROL, itd.

Wymagania wobec kandydatów:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, prawo, nauki społeczne, ekonomia);
  • minimum 4 lata stażu pracy;
  • doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych;
  • doświadczanie w przygotowywaniu dokumentów strategicznych;
  • doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów planistyczno- sprawozdawczych;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • znajomość drugiego języka obcego (język UE) w stopniu dobrym będzie dodatkowym atutem;
  • bardzo dobra znajomość MS OFFICE;
  • znajomość zagadnień z zakresu ATM i aktualnych trendów europejskich w tym obszarze;
  • znajomość przepisów krajowych i unijnych związanych z funduszami UE będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz bardzo dobra organizacja pracy;
  • samodzielność;
  • skrupulatność i dokładność.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie do dnia 18.09.2015r. aplikacji zawierającej: CV i list motywacyjny z dopiskiem AEE klikając w przycisk aplikowania.

Przesłane CV i list motywacyjny powinny zawierać informację: „Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych  osobowych zawartych   w mojej ofercie pracy w zakresie niezbędnym  do realizacji procesu rekrutacji w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej,  zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz.926 , z późniejszymi  zmianami)”.

Za wszystkie aplikacje dziękujemy.
Informujemy, iż skontaktujemy się  jedynie z wybranymi kandydatami
.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy