Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. płatności i rozliczeń

FIRST PROPERTY SERVICES sp. z o.o.O firmie

  • śląskie

    śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • wystawianie faktur sprzedaży (czynsze, koszty eksploatacyjne, inne obciążenia najemców);

  • rozliczanie zużycia mediów dla nieruchomości;

  • przygotowywanie poleceń przelewów i monitorowanie płatności;

  • rozliczanie kosztów eksploatacyjnych nieruchomości;

  • kontrola zobowiązań;

  • kontrola spłat kredytów bankowych;

  • prowadzenie spraw dotyczących rachunków bankowych i korespondencja z bankami (przygotowywanie wniosków, pism, itp.);

  • analiza poprawności zleceń do fakturowania;

  • wprowadzanie danych do systemu NOVO;

  • sporządzanie raportów finansowych i analiz na potrzeby właścicieli nieruchomości;

  • ścisła współpraca z działem księgowym pod kątem uzgadniania sald i rozrachunków;

  • współpraca z działami spółki w celu zebrania brakujących danych, do prawidłowego zafakturowania klienta.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel i MS Word);

  • umiejętność komunikacji biznesowej w j. angielskim (B2+) zarówno w mowie jak i w piśmie;

  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów;

  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;

  • wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii);

  • skrupulatność, dokładność i rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy;

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista;

  • operatywność, samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

Mile widziane

  • doświadczenie w księgowości w spółkach z sektora nieruchomości lub z biur rachunkowych;

  • doświadczenie w obsłudze programu Symfonia Handel i NOVO;

  • gotowość podjęcia pracy od zaraz.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, od poniedziałku do piątku (pełen etat);

  • stabilne warunki zatrudnienia;

  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy i zaangażowania;

  • praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;

  • przyjazna atmosfera pracy;

  • dogodna lokalizacja biura/praca zdalna;

  • prywatna opieka medyczna (TU Zdrowie);

  • prywatna siłownia do użytku pracowników na terenie biura.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • siłownia w biurze