Specjalista ds. pomiarów 3D

  • Brzeg, opolskie
  • Specjalista
  • 18.06.2019
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 18.07.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. pomiarów 3D 

    Miejsce pracy: Brzeg
    Nr ref:(PD 06/19)
    Opis stanowiska:
    • Dbałość o wdrażanie i utrzymywanie wymagań jakościowych klientów.
    • Nadzór nad pracownikami w zakresie kontroli.
    • Nadzór nad sprzętem kontrolno- pomiarowym.
    • Pomiar i zatwierdzanie pierwszych sztuk (wzorcowanie dla klienta oraz produkcja seryjna).
    • Szkolenia pracowników, aktualizowanie informacji na temat wymogów jakościowych.
    • Dokumentowanie wyników kontroli, analiza danych, opracowywanie raportów 8D.
    • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych, udział w audytach zewnętrznych.
    • Kontakt z klientem w zakresie wymagań jakościowych

    Wymagania:

    • Doświadczenie w dziale kontroli jakości w firmie produkcyjnej (preferowana obróbka metali).
    • Umiejętność czytania i rozumienia rysunków technicznych.
    • Umiejętność obsługi przyrządów pomiarowych (suwmiarka, mikrometr, czujnik zegarowy, wysokościomierz), znajomość obsługi  urządzeń  pomiarowych 3D i ich  programowanie.
    • Znajomość standardów ISO 9001, IATF 16949 (ISO TS).
    • Znajomość j. niemieckiego na poziomie min. B2.

    Oferujemy:

    • Atrakcyjne wynagrodzenie+premie
    • Liczne świadczenia urlopowe, świąteczne.
    • Umowę o pracę.
    • Wszelkie niezbędne narzędzia do pracy.

    Dodatkowe informacje: 

    Więcej informacji pod nr tel: 539 549 417

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.