Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Na podstawie art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Medidesk Sp. z o.o., moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji.

Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt. 11 w/w Rozporządzenia.”

Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Specjalista ds. Pomocy Technicznej - II Linia Wsparcia

MEDIDESK sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    15 Luty 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

MEDIDESK sp. z o.o.

Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 250 obiektów medycznych w całej Polsce.

Dołącz do naszego zespołu!

Specjalista ds. Pomocy Technicznej - II Linia Wsparcia

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Konfigurowanie i Instalowanie aplikacji Medidesk u klientów
  • Realizacja zgłoszeń serwisowych
  • Udział w analizie potrzeb klienta i optymalizacji rozwiązań biznesowych,
  • Dbanie o dostosowanie systemu informatycznego do wymagań i potrzeb klienta
  • Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z użytkowaniem aplikacji
  • Współpraca z działem developmentu w procesie znajdowania rozwiązań zgłaszanych problemów

Oczekujemy:

  • Wykształcenia o profilu informatycznym,
  • Rozumienia zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN/WAN
  • Doświadczenie w pracy związanej z obsługą Klienta (IT, helpdesk),
  • Znajomości zagadnień związanych z sieciami komputerowymi i VoIP
  • Samodzielności w ramach wykonywanych zadań
  • Łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów
  • Otwartości na rozwój i zdobywanie nowej wiedzy
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Doświadczenia w obsłudze Klienta
  • Znajomości obsługi pakietu Microsoft Office
  • Umiejętności rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT
  • Punktualności oraz terminowego wykonywanie powierzonych czynności
  • Prawa jazdy kat. B
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Znajomości języka angielskiego minimum na poziomie średnio zaawansowanym

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B 
  • Udział w międzynarodowym projekcie
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
  • Pracę z fantastycznymi ludźmi w niekorporacyjnej atmosferze
  • Możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej
  • Biuro w willi na Bielanach z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów
  • Przyjazną atmosferę w oparciu o partnerskie relacje i wspólne inicjatywy – wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie
  • Brak rutyny w codziennej pracy - dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi swobodę we wprowadzaniu ulepszeń i nowych rozwiązań
  • Wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, przysmakami homemade (którymi częstujemy się wzajemnie), kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami

Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Swarzewskiej 51, 01-821 Warszawa danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji


Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 250 obiektów medycznych w całej Polsce.

Dołącz do naszego zespołu!

Specjalista ds. Pomocy Technicznej - II Linia Wsparcia

Zakres obowiązków:

  • Konfigurowanie i Instalowanie aplikacji Medidesk u klientów
  • Realizacja zgłoszeń serwisowych
  • Udział w analizie potrzeb klienta i optymalizacji rozwiązań biznesowych,
  • Dbanie o dostosowanie systemu informatycznego do wymagań i potrzeb klienta
  • Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z użytkowaniem aplikacji
  • Współpraca z działem developmentu w procesie znajdowania rozwiązań zgłaszanych problemów

Oczekujemy:

  • Wykształcenia o profilu informatycznym,
  • Rozumienia zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN/WAN
  • Doświadczenie w pracy związanej z obsługą Klienta (IT, helpdesk),
  • Znajomości zagadnień związanych z sieciami komputerowymi i VoIP
  • Samodzielności w ramach wykonywanych zadań
  • Łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów
  • Otwartości na rozwój i zdobywanie nowej wiedzy
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Doświadczenia w obsłudze Klienta
  • Znajomości obsługi pakietu Microsoft Office
  • Umiejętności rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT
  • Punktualności oraz terminowego wykonywanie powierzonych czynności
  • Prawa jazdy kat. B
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Znajomości języka angielskiego minimum na poziomie średnio zaawansowanym

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B 
  • Udział w międzynarodowym projekcie
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
  • Pracę z fantastycznymi ludźmi w niekorporacyjnej atmosferze
  • Możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej
  • Biuro w willi na Bielanach z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów
  • Przyjazną atmosferę w oparciu o partnerskie relacje i wspólne inicjatywy – wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie
  • Brak rutyny w codziennej pracy - dynamicznie dostosowujemy rozwiązania do potrzeb naszych klientów, jesteśmy otwarci na reorganizację zespołów i współpracę między nimi swobodę we wprowadzaniu ulepszeń i nowych rozwiązań
  • Wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, przysmakami homemade (którymi częstujemy się wzajemnie), kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami

Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Swarzewskiej 51, 01-821 Warszawa danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji

Ogłoszenie archiwalne