Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. pozyskiwania i obsługi finansowania zewnętrznego dla projektów inwestycyjnych

UNIWERSYTECKIE CENTRUM KLINICZNE WARSZAWSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGOO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Bieżące monitorowanie planowanych i trwających naborów/konkursów o dofinansowanie i analiza warunków aplikowania pod kątem możliwości pozyskania finansowania dla potrzeb inwestycyjnych CK WUM– środki unijne, środki krajowe, granty, w tym zagraniczne itp.;

  • Przygotowywanie kompleksowe lub elementów dokumentacji aplikacyjnej (np. analizy demograficzne, epidemiologiczne, analizy zasadności w kontekście dokumentów strategicznych, map potrzeb zdrowotnych itp., przygotowywanie oświadczeń, zestawień, budżetów, harmonogramów (z wyłączeniem sporządzania samodzielnie analiz finansowo-ekonomicznych); Weryfikacja dokumentacji naboru, jeśli będzie przygotowywana przez podmiot zewnętrzny;

  • Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do wnioskowania o środki w ramach ustawy budżetowej – Programów inwestycyjnych, wniosków zakupowych wraz z załącznikami, w tym przygotowywanie wkładu merytorycznego lub kompleksowe sporządzanie wniosków o wydanie decyzji o celowości inwestycji (IOWISZ);

  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów o dofinansowanie/dotacyjnych i obsługa procesu realizacji w związku z montażem finansowym przedsięwzięcia - monitoring, rozliczanie i działania sprawozdawcze w projektach, zgodnie z umowami oraz udział w czynnościach kontrolnych;

Nasze wymagania

  • Umiejętność poszukiwania i dokonywania analizy dokumentów i aktów prawnych w kontekście budowania argumentacji, uzasadnień, zestawień itp. na potrzeby aplikowania o środki zewnętrzne oraz sporządzania adekwatnego materiału do wykorzystania w procesie sporządzania dokumentacji aplikacyjnej;

  • Bardzo dobra obsługa aplikacji biurowych, w szczególności Excel;

  • Znajomość ogólnych zasad finansowania projektów ze środków zewnętrznych, w tym budżetu państwa;

  • Znajomość przepisów o finansach publicznych, zamówieniach publicznych;

  • Znajomość głównych zasad funkcjonowania systemu ochrony zdrowia;

  • Sumienność, dokładność i odpowiedzialność w toku realizacji zadań;

  • Ambicja i otwartość na nowe zadania;

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;

Mile widziane

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w podmiocie leczniczym;

  • Doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie;

  • Doświadczenie w pracy w systemie SL2014;

  • Posiadanie wiedzy ekonomicznej i finansowo-rachunkowej;

  • Znajomość systemu ochrony zdrowia;

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe – zdrowie publiczne, finanse i rachunkowość, ekonomia, socjologia, prawo;

To oferujemy

  • Ciekawą, stabilną pracę w prężnie działającym zespole;

  • Możliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych;

  • Bezpośrednią styczność z procesem inwestycyjnym;

  • Możliwość poznania funkcjonowania podmiotu klinicznego;

  • Przyjazną atmosferę, kreatywny, ambitny zespół współpracujący.