Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. pozyskiwania klientów kluczowych

Kancelaria Brokerska ASPERGO Sp. z o.o.

  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa

Kancelaria Brokerska ASPERGO Sp. z o.o.

Przemysłowa 13

Podgórze

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • monitoring bieżących zdarzeń w branży budowlanej (inwestycje, kontrakty, projekty itd.),

  • weryfikacja potencjalnych klientów wedle wewnętrznych kryteriów (np. analiza wskaźników finansowych),

  • budowanie bazy potencjalnych klientów oraz cykliczne aktualizowanie danych,

  • pierwszy kontakt z potencjalnymi klientami, którzy mogą skorzystać na naszych rozwiązaniach, w celu umówienia wizyty z zespołem naszych ekspertów,

  • na początkowym etapie współpracy z klientem - pomoc przy gromadzeniu dokumentacji finansowo-ekonomicznej,

  • wsparcie pozostałych członków zespołów odpowiedzialnych za kompleksową obsługę klientów,

  • wsparcie zarządu podczas uczestnictwa w targach branżowych, eventach, konferencjach itd. – kontakt z potencjalnymi klientami pozyskanymi podczas wydarzenia,

  • współpraca z zespołem odpowiedzialnym za wdrożenie i realizację strategii marketingowo-sprzedażowej.

Podział czasu pracy
25%

wyszukiwanie leadów

20%

kwalifikowanie leadów

25%

kontakt pre-sale

20%

lead nurturing

10%

eventy

Nasze wymagania

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w tym w obsłudze następujących kanałów do wyszukiwania klientów: platformy cold calling, cold mailing, linkedin,

  • biegłość w obsłudze typowych aplikacji biurowych,

  • znajomość podstawowych systemów CRM,

  • inicjatywa w działaniu (również w zdobywaniu nowej wiedzy),

  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, w tym otwartość i empatia w relacjach z klientami,

  • pewność siebie i odwaga w nawiązywaniu interakcji również z głównymi zarządzającymi,

  • wysoka kultura osobista,

  • rozwój umiejętności kwalifikacji potencjalnych klientów i diagnozy ich potrzeb poprzez poszerzanie wiedzy z zakresu analizy finansowej i zwiększanie kompetencji merytorycznych z zakresu analizy wymagań przetargowych (swz) oraz wzorców umów kontraktowych.

Mile widziane

  • rozumienie ogólnych zasad kontraktowania przez firmy budowlane oraz doświadczenie w kontaktach z instytucjami finansowymi będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • pracę w branży b2b, gdzie priorytetem są długotrwałe relacje z klientami oparte na merytoryce,

  • możliwość pracy w usługach profesjonalnych o kluczowym znaczeniu dla obsługiwanych klientów,

  • praktyczną wiedzę związaną z zawieraniem kontaktów budowlanych – jak je czytać i na co zwrócić uwagę,

  • wyposażenie w umiejętności analizy kondycji podmiotów gospodarczych – wskaźnikowej i jakościowej,

  • rozeznanie jak działają instytucje w branży finansowej i pokazanie od strony praktycznej zamówień publicznych,

  • atrakcyjną i zróżnicowaną ścieżkę późniejszej kariery, szkolenia branżowe i przygotowanie do egzaminu brokerskiego,

  • przestrzeń do proponowania i wdrażania własnych rozwiązań i optymalizacji,

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole,

  • ruchome godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej,

  • zatrudnienie w oparciu o umowę,

  • pakiet medyczny i ubezpieczeniowy.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • świętowanie urodzin

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • inicjatywy dobroczynne

Kancelaria Brokerska ASPERGO Sp. z o.o.

Należymy do grupy największych firm brokerskich z małopolski. Pomagamy ludziom - przedsiębiorcom i samorządowcom - w zabezpieczeniu ich działalności.

Nasze zróżnicowane zespoły merytoryczne wspierają Klientów we wszystkich obszarach: począwszy od ubezpieczeń majątkowych, poprzez ubezpieczenia finansowe, a skończywszy na ubezpieczeniach osobowych.

Praca brokera ubezpieczeniowego to trafne diagnozowanie potrzeb Klientów i zaspokajanie ich przez kreatywne wykorzystywanie możliwości firm ubezpieczeniowych.

Zapewniamy naszej kadrze dobre warunki rozwoju i możliwość obrania kilku ścieżek kariery, a dzięki wspólnemu zaangażowaniu staramy się tworzyć przyjazne i inspirujące miejsce pracy.

Szukamy pracownika na stanowisko młodszego specjalisty ds. gwarancji ubezpieczeniowych, który uzupełni kilkuosobowy zespół brokerów ubezpieczeniowych zajmujący się tematyką ubezpieczeń finansowych.

Przewiń do profilu firmy