Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. prawno-administracyjnych

Europe Solutions UK LtdO firmie

  • podkarpackie

    podkarpackie
  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • Praca w programie do obsługi dokumentów prawnych

  • Krajowe i międzynarodowe zadania badawcze

  • Zadania administracyjne (jak np: segregowanie, wpisywanie danych, itp.)

Nasze wymagania

  • Niemiecki wymagany na poziomie C1, warunek konieczny

  • Osoby z doświadczeniem w pracy na stanowisku administratora

  • Absolwent kierunków: prawa, administracji, ekonomii, zarządzania i biznesu

  • Osoba zorganizowana i zorientowana na pracę zespołową

  • Możliwość pracy tylko na pełny etat

  • Dobra znajomość pakietu MS-Office

To oferujemy

  • Szkolenie zawodowe

  • Możliwość pracy zdalnej

  • Konkurencyjne wynagrodzenie

  • Godziny - w pełnym wymiarze godzin 9 - 17.30

  • Możliwość awansu

O nas

Firma prawnicza poszukuje na stanowisko Administratora. Na tym stanowisku zdobędziesz doświadczenie pracy w międzynarodowej kancelarii, wspierając zespół prawników. Klient ma swoją siedzibę w Londynie i otwiera swoje pierwsze biuro w Polsce. Biuro w Polsce będzie wspierać biuro we Frankfurcie, które zajmuje się głównie prawem lotniczym. Klient zatrudnia zróżnicowany zespół pracowników.

Cenisz pozytywne nastawienie do zespołu i lubisz być aktywnym, zorganizowanym i pracować zespołowo? W takim razie chcielibyśmy Cię poznać i czekamy na Twoje zgłoszenie!