Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. prawnych w Biurze Spraw Senatorskich
Kancelaria Senatu
- Wiejska 6, Śródmieście, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
Kancelaria Senatu
Wiejska 6
Śródmieście
Warszawa
Twój zakres obowiązków
wyjaśnianie senatorom prawnych uwarunkowań wykonywania mandatu oraz udzielanie konsultacji, informacji i opinii prawnych w tym zakresie
prowadzenie spraw związanych z interwencjami senatorskimi
merytoryczna i organizacyjna obsługa zespołów senackich i parlamentarnych
inicjowanie i sporządzanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących wykonywania mandatu senatorskiego
gromadzenie lub opracowywanie i udostępnianie informacji o treści przepisów prawnych związanych z wykonywaniem mandatu oraz informacji o senatorach, biurach senatorskich, klubach i kołach senackich
kontrola wniosków senatorów o wypłatę świadczeń wynikających ze stosunku pracy dla pracowników biur senatorskich oraz prowadzenie zbiorów dokumentów i ewidencji umożliwiających tę kontrolę.
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze
co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z tworzeniem prawa lub doradztwem prawnym
znajomość przepisów prawa pracy
znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, znajomość procesu ustawodawczego oraz zasad funkcjonowania parlamentu
umiejętność sporządzania opinii prawnych
umiejętność wyszukiwania i analizy informacji
obsługa MS Office (Word, Excel - poziom podstawowy)
umiejętność korzystania z baz prawniczych - poziom zaawansowany
wysoka kultura osobista, umiejętności interpersonalne, komunikatywność.
To oferujemy
praca w pomieszczeniu biurowym w siedzibie urzędu
obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę
czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach urzędów państwowych
budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty:
CV
dokument potwierdzający wykształcenie
dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe.
Inne informacje:
wymiar etatu: 1,
w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail lub numer telefonu - kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe będą wymagane na etapie rozmowy kwalifikacyjnej,
zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.
Inne informacje:
Termin składania aplikacji do 26 stycznia 2022 r.
Kliknięcie przycisku „Aplikuj szybko” jest jednoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z klauzulą informacyjną: