Specjalista ds. Procesów Logistycznych - Infrastruktura Logistyczna

Solaris Bus & Coach S.A.O firmie

  • Bolechowo (pow. poznański), wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 19 dni
    do: 27 kwi 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
top
Specjalista ds. Procesów Logistycznych - Infrastruktura Logistyczna
(Dział Procesów Logistycznych)

Solaris Bus & Coach S.A. to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na ponad 20-letnim doświadczeniu i ponad 17 000 wyprodukowanych pojazdów, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność zarówno w Polsce, jak i w innych państwach Unii Europejskiej. Autobus Urbino 12 electric wygrał prestiżowy europejski konkurs „Bus of The Year 2017”. We wrześniu 2018 roku Solaris Bus & Coach S.A. dołączył do grupy CAF, która objęła 100% udziałów w spółce.

Obecnie poszukujemy kandydata do pracy w siedzibie firmy w Bolechowie k/Poznania.


                                      

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • projektowanie i dobór infrastruktury magazynowej w tym systemów składowania, przyrządów magazynowych,
  • projektowanie layoutów powierzchni magazynowych oraz pól logistycznych na produkcji,
  • dobór środków transportu wewnętrznego – pociągi wewnętrzne, wózki widłowe, wózki specjalistyczne,
  • planowanie i wdrażanie nowych technologii oraz inwestycji technicznych,
  • wstępną wycenę i ofertowanie elementów infrastruktury logistycznej,
  • zarządzanie przeglądami i serwisami infrastruktury logistycznej,
  • poszukiwanie nowych rozwiązań, ciągłą optymalizację procesów.

Nasze oczekiwania wobec Kandydatów:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość programu AutoCAD lub innego programu projektowego,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w wykorzystaniu symulacji do projektowania procesów logistycznych,
  • praktyczna znajomość procesów Lean Manufacturing,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • wysokie umiejętności interpersonalne, w tym umiejętność pracy w zespole,
  • lojalność, uczciwość, zaangażowanie i odpowiedzialność.

Kandydatom oferujemy:

  • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku,
  • platformę benefitową, a na niej możliwość wyboru: prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej Multisport lub Ok System,
  • dofinansowanie do wakacji, premię gwiazdkową, dofinansowanie do posiłków, możliwość nauki języków obcych, pracowniczy program emerytalny.

Jeśli szukasz nowych wyzwań i chcesz rozwijać swoje kwalifikacje
w międzynarodowym zespole Solarisa – zgłoś się do nas!


Zapraszamy do złożenia aplikacji on-line za pośrednictwem naszej strony internetowej:

aplikuj
Specjalista ds. Procesów Logistycznych - Infrastruktura Logistyczna
(Dział Procesów Logistycznych)

Solaris Bus & Coach S.A. to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na ponad 20-letnim doświadczeniu i ponad 17 000 wyprodukowanych pojazdów, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność zarówno w Polsce, jak i w innych państwach Unii Europejskiej. Autobus Urbino 12 electric wygrał prestiżowy europejski konkurs „Bus of The Year 2017”. We wrześniu 2018 roku Solaris Bus & Coach S.A. dołączył do grupy CAF, która objęła 100% udziałów w spółce.

Obecnie poszukujemy kandydata do pracy w siedzibie firmy w Bolechowie k/Poznania.


                                      

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • projektowanie i dobór infrastruktury magazynowej w tym systemów składowania, przyrządów magazynowych,
  • projektowanie layoutów powierzchni magazynowych oraz pól logistycznych na produkcji,
  • dobór środków transportu wewnętrznego – pociągi wewnętrzne, wózki widłowe, wózki specjalistyczne,
  • planowanie i wdrażanie nowych technologii oraz inwestycji technicznych,
  • wstępną wycenę i ofertowanie elementów infrastruktury logistycznej,
  • zarządzanie przeglądami i serwisami infrastruktury logistycznej,
  • poszukiwanie nowych rozwiązań, ciągłą optymalizację procesów.

Nasze oczekiwania wobec Kandydatów:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość programu AutoCAD lub innego programu projektowego,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w wykorzystaniu symulacji do projektowania procesów logistycznych,
  • praktyczna znajomość procesów Lean Manufacturing,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • wysokie umiejętności interpersonalne, w tym umiejętność pracy w zespole,
  • lojalność, uczciwość, zaangażowanie i odpowiedzialność.

Kandydatom oferujemy:

  • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju i pracy w międzynarodowym środowisku,
  • platformę benefitową, a na niej możliwość wyboru: prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej Multisport lub Ok System,
  • dofinansowanie do wakacji, premię gwiazdkową, dofinansowanie do posiłków, możliwość nauki języków obcych, pracowniczy program emerytalny.

Jeśli szukasz nowych wyzwań i chcesz rozwijać swoje kwalifikacje
w międzynarodowym zespole Solarisa – zgłoś się do nas!


Zapraszamy do złożenia aplikacji on-line za pośrednictwem naszej strony internetowej:

Ogłoszenie archiwalne