Specjalista ds. Produkcji Reklamowych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2019-03-14
  • Ważna jeszcze 24 dni (do 2019-04-13)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Produkcji Reklamowych
    Miejsce pracy: Warszawa

    Oferujemy

    Stałe
    wynagrodzenie
    Umowę
    o pracę
    Prywatną opiekę medyczną
    Szkolenia
    Prezenty
    świąteczne
    Kartę
    sportową
    Dodatkowe ubezpieczenia
    Pakiet
    relokacyjny

    jak pracujemy i z kim pracujemy

        
     
    Regularny
    czas pracy
     
    praca
    w zespole
     
    ponad 7000
    pracowników
     

    Zakres odpowiedzialności:

    • Organizacja i koordynacja produkcji reklam (w szczególności na potrzeby TV, radia, Internetu) produktów CHC firmy Polpharma zgodnie z przyjętym rocznym harmonogramem produkcji
    • Czynny udział w procesach powstawania kreacji reklamowych, w tym odpowiedzialność za jakość kreacji (weryfikacja pomysłów kreatywnych, ocena jakości komunikacji ATL brandów)
    • Rozwój narzędzi i systemów do badania jakości kopii reklamowych
    • Nadzór nad efektywnością inwestycji budżetu produkcyjnego – współtworzenie kosztorysów produkcji oraz kontrola i optymalizacja kosztów w ramach przyjętych budżetów produkcyjnych
    • Stała współpraca z klientem wewnętrznym (Dział Marketingu CHC), działami wspierającymi oraz kontrahentami zewnętrznymi (domy produkcyjne, agencje kreatywne, dom mediowy, stacje TV)
    • Poszukiwanie nowych i atrakcyjnych rozwiązań produkcyjnych
    • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu kreacji, produkcji i postprodukcji dla Działu Marketingu CHC
     

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe
    • Doświadczenie przy realizacji filmów reklamowych, w pracy na planach zdjęciowych we współpracy z agencjami reklamowymi przy powstawaniu kreacji
    • Umiejętność prowadzenia projektów, w tym zdolności planistyczne, przywódcze, orientacja na rezultaty, bardzo dobra organizacja pracy, dbałość o szczegóły, umiejętność prowadzenia wielu projektów równocześnie, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu                
    • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne (nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami wewnątrz firmy oraz kontrahentami), zdolności interpersonalne oraz negocjacyjne
    • Samodzielność, zaangażowanie, odpowiedzialność, kreatywność, sumienność
    • Wysoka dyspozycyjność (praca także wieczorami)
    • Odporność na stres
    • Znajomość obsługi pakietu MS-Office (Word, Powerpoint, Excel)
    • Zdolności analityczne
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym