Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
JTI Polska sp. z o.o.

Specjalista ds. Programów Lojalnosciowych

JTI Polska sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Praktykant/Stażysta

JTI Polska jest częścią Japan Tobacco International, trzeciego pod względem wielkości koncernu tytoniowego na świecie. Grupa zatrudnia ponad 27 000 osób w 95 biurach oraz 25 fabrykach i ośrodkach badawczo-rozwojowych na całym świecie. JTI sprzedaje swoje produkty w 120 krajach, a lokalne portfolio reprezentowane jest przez takie marki jak Camel, LD, Winston i Glamour. JTI Polska, pracodawca nagrodzony certyfikatami Top Employers 2014 i Top Employers Europe 2014, to szansa na realizację innowacyjnych pomysłów, gwarancja dynamicznego rozwoju i możliwości międzynarodowej kariery.

Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko:

Specjalista ds. Programów Lojalnosciowych
Miejsce pracy: Warszawa
Obszary odpowiedzialności

  • Przygotowanie programów lojalnościowych oraz ich implementacja w punktach sprzedaży detalicznej
  • Kompleksowa obsługa administracyjna programów, w tym: obsługa dokumentacji, baz danych i koordynacja procesów terminowego rozliczania należności związanych z wynagrodzeniem kontrahentów
  • Przygotowanie materiałów reklamowych dedykowanych do programów
  • Wizyty terenowe w celu weryfikacji założonych programów i obserwacji działań konkurencji
  • Ewaluacja wprowadzonych działań oraz rekomendacje zmian i ulepszeń
  • Przygotowywanie analiz i prezentacji biznesowych
  • Silna współpraca z Działami: Trade i Brand Marketingu oraz Działem Sprzedaży
  • Współpraca z agencjami marketingowymi


Kwalifikacje i doświadczenie

  • 2 lata doświadczenia w pracy w marketingu handlowym lub sprzedaży
  • Minimum rok doświadczenia w obszarze obsługi programów lojalnościowych
  • Znajomość specyfiki działania firm z sektora FMCG
  • Kreatywne myślenie i nieszablonowe podejście
  • Zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w grupie
  • Zdolności analityczne (umiejętność łączenia faktów i danych z różnych źródeł)
  • Samodzielność i dobra organizacja własnej pracy
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • Dobra znajomość Excel i PowerPoint
  • Wykształcenie wyższe


Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w międzynarodowej firmie
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Szkolenia zawodowe i językowe
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport)
  • Niezbędne do wykonywania obowiązków narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
  • Umowę na zastępstwo na okres 12 miesięcy z możliwością kontynuacji zatrudnienia


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego, klikając przycisk APLIKUJ umieszczony pod ogłoszeniem

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Więcej informacji o firmie na stronie: www.jti.com oraz www.karierawjti.pl

JTI Polska jest częścią Japan Tobacco International, trzeciego pod względem wielkości koncernu tytoniowego na świecie. Grupa zatrudnia ponad 27 000 osób w 95 biurach oraz 25 fabrykach i ośrodkach badawczo-rozwojowych na całym świecie. JTI sprzedaje swoje produkty w 120 krajach, a lokalne portfolio reprezentowane jest przez takie marki jak Camel, LD, Winston i Glamour. JTI Polska, pracodawca nagrodzony certyfikatami Top Employers 2014 i Top Employers Europe 2014, to szansa na realizację innowacyjnych pomysłów, gwarancja dynamicznego rozwoju i możliwości międzynarodowej kariery.

Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko:

Specjalista ds. Programów Lojalnosciowych
Obszary odpowiedzialności
  • Przygotowanie programów lojalnościowych oraz ich implementacja w punktach sprzedaży detalicznej
  • Kompleksowa obsługa administracyjna programów, w tym: obsługa dokumentacji, baz danych i koordynacja procesów terminowego rozliczania należności związanych z wynagrodzeniem kontrahentów
  • Przygotowanie materiałów reklamowych dedykowanych do programów
  • Wizyty terenowe w celu weryfikacji założonych programów i obserwacji działań konkurencji
  • Ewaluacja wprowadzonych działań oraz rekomendacje zmian i ulepszeń
  • Przygotowywanie analiz i prezentacji biznesowych
  • Silna współpraca z Działami: Trade i Brand Marketingu oraz Działem Sprzedaży
  • Współpraca z agencjami marketingowymi

Kwalifikacje i doświadczenie
  • 2 lata doświadczenia w pracy w marketingu handlowym lub sprzedaży
  • Minimum rok doświadczenia w obszarze obsługi programów lojalnościowych
  • Znajomość specyfiki działania firm z sektora FMCG
  • Kreatywne myślenie i nieszablonowe podejście
  • Zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w grupie
  • Zdolności analityczne (umiejętność łączenia faktów i danych z różnych źródeł)
  • Samodzielność i dobra organizacja własnej pracy
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • Dobra znajomość Excel i PowerPoint
  • Wykształcenie wyższe

Oferujemy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w międzynarodowej firmie
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole
  • Szkolenia zawodowe i językowe
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport)
  • Niezbędne do wykonywania obowiązków narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
  • Umowę na zastępstwo na okres 12 miesięcy z możliwością kontynuacji zatrudnienia

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego, klikając przycisk APLIKUJ umieszczony pod ogłoszeniem

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Więcej informacji o firmie na stronie: www.jti.com oraz www.karierawjti.pl

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy